|
S: Tilbehør til Apple. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, det hedder Thunderbolt, men det har min desværre ikke. Du må hellere lige sikre dig, at den har mini displayport? Jeg er ikke helt sat ind i de nyere Macbooks.
Hvad siger du til 50,- plus porto? |
|
![]() |
|
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Bare lige så at vi er på samme side; det er ikke org. Apple.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Thunderbolt skal vist være at skærmen er det. Men min Macbook er mid 2012, så har vist begge stik, så vidt jeg kan se:
https://support.apple.com/kb/SP649?locale=da_DK |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Uoriginalt tilbehør, så skal det være billigt!
|
|
![]() |
|
Er 50,- plus porto ikke også billigt? :-D
|
|
![]() |
|
Det kommer an på portoen :-p
|
|
![]() |
|
Tænker som B-post, så nok omkring 20,-
|
|
![]() |
|
Ok, så 70kr ialt. Send PB med konto nr.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Hvis kampus ikke napper kablet vil jeg rigtig gerne købe :)
Claesen, hvis det er solgt, så lige et spørgsmål, du skriver du har en macbook pro medio 2010 Det har jeg også, og efter opdateringen til el capitan kan jeg ikke få lyd til at virke med hdmi adapter og optisk lyd gennem høretelefoner udg. Virker dette kabel også med lyd?
|
|
![]() |
|
Hej friedel,
Kablet er så godt som afsat til Kampus og sendes så snart jeg har modtaget pengene. Med hensyn til lyd via dette kabel, så ja. Jeg har kunne ændre indstillingerne til at smide lyden via hdmi kablet frem for gennem lyd udgangen. Dog ved jeg ikke helt mht. kvaliteten - optisk lyd er vist på papiret bedre, ikke? Korriger mig gerne hvis jeg tager fejl. /DC.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Okay, kan du måske linke til samme kabel, eller et med samme egenskaber, har som sagt også MB Pro medio 2010, og det er træls at skulle se noget og så have lyden direkte fra computeren.
Optisk er nok bedre, men det vil ikke fungere efter opdateringen af el capitan. |
|
![]() |
|
Friedel, har sendt dig en PM.
1 stk. ophæng til AppleTV solgt. Mini display til HDMI solgt. /DC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |