recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Tilbehør til Apple.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Tilbehør til Apple.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 10:36
Jo, det hedder Thunderbolt, men det har min desværre ikke. Du må hellere lige sikre dig, at den har mini displayport? Jeg er ikke helt sat ind i de nyere Macbooks. 

Hvad siger du til 50,- plus porto?

Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 10:38
Bare lige så at vi er på samme side; det er ikke org. Apple. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 10:47
Thunderbolt skal vist være at skærmen er det. Men min Macbook er mid 2012, så har vist begge stik, så vidt jeg kan se:

https://support.apple.com/kb/SP649?locale=da_DK
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 10:49
Uoriginalt tilbehør, så skal det være billigt!
Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 11:18
Er 50,- plus porto ikke også billigt? :-D

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 12:33
Det kommer an på portoen :-p
Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 13:14
Tænker som B-post, så nok omkring 20,-

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 13:32
Ok, så 70kr ialt. Send PB med konto nr.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:00
Hvis kampus ikke napper kablet vil jeg rigtig gerne købe :)

Claesen, hvis det er solgt, så lige et spørgsmål, du skriver du har en macbook pro medio 2010

Det har jeg også, og efter opdateringen til el capitan kan jeg ikke få lyd til at virke med hdmi adapter og optisk lyd gennem høretelefoner udg. 

Virker dette kabel også med lyd? 
Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 21:39
Hej friedel, 

Kablet er så godt som afsat til Kampus og sendes så snart jeg har modtaget pengene. 

Med hensyn til lyd via dette kabel, så ja. Jeg har kunne ændre indstillingerne til at smide lyden via hdmi kablet frem for gennem lyd udgangen. Dog ved jeg ikke helt mht. kvaliteten - optisk lyd er vist på papiret bedre, ikke? Korriger mig gerne hvis jeg tager fejl.

/DC. 
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 22:49
Okay, kan du måske linke til samme kabel, eller et med samme egenskaber, har som sagt også MB Pro medio 2010, og det er træls at skulle se noget og så have lyden direkte fra computeren.

Optisk er nok bedre, men det vil ikke fungere efter opdateringen af el capitan.

Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 09:23
Friedel, har sendt dig en PM. 

1 stk. ophæng til AppleTV solgt. 
Mini display til HDMI solgt.

/DC
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu