|
S: TMA-I DJ hovedtelefoner HBO 700,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2015 kl. 11:11 |
Hej
Jeg har vundet et sæt af disse hovedtelefoner i en konkurrence. Jeg har ikke noget at bruge dem til så derfor skal de sælges. De befinder sig i 7441 Bording men kører dagligt til Aarhus omkring Ikea. Ny prisen er 1399,- Jeg sætter derfor HBO til 700,- +PP Budene løber til Lørdag kl. 15.00 se evt. mere her http://aiaiai.dk/store/headphones/tma-1 De er Sorte og har aldrig været pakket ud \Søren Bundgaard
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
![]() |
|
![]() |
|
jesperms ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2006 Sted: 8643 Ans Status: Offline Point: 167 |
Ved godt det er under dit HBO, men byder alligevel 500,- afhentet.
|
|
![]() |
|
Hej Jesper
Det er set og accepteret - Det værste man kan få er jo nej
![]() |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Jeg byder gerne 550 (afhentet ved Ikea)
|
|
![]() |
|
Set MortenP
![]() |
|
![]() |
|
Hej mortenP du har pm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |