|
S: TP-LINK dual band router TL-WDR4300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2012 kl. 19:55 |
|
TP-LINK TL-WDR4300 dual band router sælges (da jeg ikke gider at bakse med den mere for at bridge til min anden router - bliver nok aldrig helt en netværkshaj
![]() - Købt nov. 2012 - Kvittering og original emballage haves - Befinder sig i Fredensborg i aftentimerne og Søborg i dagtimerne - Alle bud excl. porto - Køber betaler porto HBO: 300,- Køb nu: 400,- 2012-12-17: Nu også på hol.dk
Redigeret af saaby - 17-December-2012 kl. 20:09 |
||
![]() |
||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
300,- budt på hol.dk
|
||
![]() |
||
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
|
Hej saaby
Jeg har selv en TP-link som jeg er godt tilfreds med, men den har en begrænsning på 100 medie filer, når man anvender media server funktionen. Hvis denne model er uden begrænsning i antal vil jeg gerne byde 325 afhentet i Fredensborg. Mvh. Jacob
|
||
![]() |
||
|
Hej Jacob Kan ikke finde svaret noget sted i dokumentationen, men jeg prøver da lige i aften at smide et par hundrede billeder over på en HDD, starte medie serveren op på routeren og se om jeg kan se dem alle. Mvh. Lars
|
||
![]() |
||
|
Har haft min backup hdd for billeder sluttet til, ogstartet Media Server up. Tilgik den efterfølgenden gennem WMP, og der var ingen problemer med at se de knap 3.000 billeder der ligger på hdd - så umiddelbart ser det ikke ud som om den har en begrænsning. Skal du noteres for de 325,-?
|
||
![]() |
||
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
|
Ja tak, det lyder fint.
Mvh. Jacob
|
||
![]() |
||
|
Bud noteret.
Lukker i dag kl. 21:00 - ved evt. bud inden for 5 min. før "lukketid" forlænges fristen med 5 min.
|
||
![]() |
||
|
Solgt til Jamic - som har pm.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |