recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: TP-LINK dual band router TL-WDR4300
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: TP-LINK dual band router TL-WDR4300

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: TP-LINK dual band router TL-WDR4300
    Sendt: 16-December-2012 kl. 19:55
TP-LINK TL-WDR4300 dual band router sælges (da jeg ikke gider at bakse med den mere for at bridge til min anden router - bliver nok aldrig helt en netværkshaj Unhappy)

- Købt nov. 2012
- Kvittering og original emballage haves
- Befinder sig i Fredensborg i aftentimerne og Søborg i dagtimerne

- Alle bud excl. porto
- Køber betaler porto

HBO: 300,-
Køb nu: 400,-

2012-12-17: Nu også på hol.dk

Redigeret af saaby - 17-December-2012 kl. 20:09
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 16:10
300,- budt på hol.dk
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 01:29
Hej saaby

Jeg har selv en TP-link som jeg er godt tilfreds med, men den har en begrænsning på 100 medie filer, når man anvender media server funktionen. Hvis denne model er uden begrænsning i antal vil jeg gerne byde 325 afhentet i Fredensborg.

Mvh. Jacob
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Hej saaby

Jeg har selv en TP-link som jeg er godt tilfreds med, men den har en begrænsning på 100 medie filer, når man anvender media server funktionen. Hvis denne model er uden begrænsning i antal vil jeg gerne byde 325 afhentet i Fredensborg.

Mvh. Jacob

Hej Jacob

Kan ikke finde svaret noget sted i dokumentationen, men jeg prøver da lige i aften at smide et par hundrede billeder over på en HDD, starte medie serveren op på routeren og se om jeg kan se dem alle.

Mvh. Lars
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af saaby saaby skrev:

Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Hej saaby

Mvh. Jacob

Hej Jacob

Kan ikke finde svaret noget sted i dokumentationen, men jeg prøver da lige i aften at smide et par hundrede billeder over på en HDD, starte medie serveren op på routeren og se om jeg kan se dem alle.

Mvh. Lars

Har haft min backup hdd for billeder sluttet til, ogstartet Media Server up. Tilgik den efterfølgenden  gennem WMP, og der var ingen problemer med at se de knap 3.000 billeder der ligger på hdd - så umiddelbart ser det ikke ud som om den har en begrænsning.

Skal du noteres for de 325,-?
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 22:47
Ja tak, det lyder fint.

Mvh. Jacob
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 08:26
Bud noteret.

Lukker i dag kl. 21:00 - ved evt. bud inden for 5 min. før "lukketid" forlænges fristen med 5 min.
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 21:13
Solgt til Jamic - som har pm.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu