|
S: Triangle Comete EZ Valnød |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2019 kl. 18:12 |
Hej med jer håber i nyder det gode vejr
![]() Jeg har 4 af ovenstående kompakt højttalere, som jeg ikke kommer til at bruge mere. Har været pakket ned de sidste 2 år er fra september 2015. De er i rigtig fin stand kun brugt til Dolby Atmos i en lille periode. Tænker de skal gå for 1200 kroner stykket eller snup alle 4 for 4000. ![]() |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis nogen er interesseret, kan det sælges som 9.0 system 8 Triangle Comete EZ og Triangle Esprit Voce EZ center. Redigeret af hifreak - 23-Juni-2019 kl. 22:40 |
|
![]() |
|
Hører gerne, hvis min vurdering er helt galt. Et nyt sæt koster over haldelen af min pris, synes derfor prisen er fair i min optik
|
|
![]() |
|
Er åben overfor seriøse bud.
Redigeret af hifreak - 27-Juni-2019 kl. 19:32 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Hvad med forsendelse?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Så vil jeg gerne lægge et bud på 1800 kr for 2 stk. inkl fragt (154 kr med GLS)
|
|
![]() |
|
Har du fundet mål på kassen siden du ved de koster 154 og sende? Jeg ved nemlig ikke hvad de koster at sende
![]() |
|
![]() |
|
Kan se de vejer over 20 kilo med kasse, så kan ikke sende med GLS, da det er max 20 kilo.
|
|
![]() |
|
Jeg kan sende med post.dk Hvis du hæver dit bud til 1900,- kan jeg godt tage bøvlet med fragt.
|
|
![]() |
|
Jeg vil ikke over de 1800 kr inkl fragt. Jeg ved godt at det er tæt på ikke at være besværet værd ift at beholde dem, omvendt syntes jeg at jeg giver en okay pris set i forhold til hvor elendigt det er at sælge brugt hi-fi :/
|
|
![]() |
|
Ok så gider jeg ikke at bøvle med at sende dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |