recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Triangle Comete EZ Valnød
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Triangle Comete EZ Valnød

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Triangle Comete EZ Valnød
    Sendt: 17-Juni-2019 kl. 18:12
Hej med jer håber i nyder det gode vejr Smile
Jeg har 4 af ovenstående kompakt højttalere, som jeg ikke kommer til at bruge mere.
Har været pakket ned de sidste 2 år er fra september 2015. 
De er i rigtig fin stand kun brugt til Dolby Atmos i en lille periode. 
Tænker de skal gå for 1200 kroner stykket eller snup alle 4 for 4000. 











Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2019 kl. 22:39

Hvis nogen er interesseret, kan det sælges som 9.0 system 8 Triangle Comete EZ og Triangle Esprit Voce EZ center. 




Redigeret af hifreak - 23-Juni-2019 kl. 22:40
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 18:46
Hører gerne, hvis min vurdering er helt galt. Et nyt sæt koster over haldelen af min pris, synes derfor prisen er fair i min optik
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 19:31
Er åben overfor seriøse bud. 

Redigeret af hifreak - 27-Juni-2019 kl. 19:32
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 21:06
Hvad med forsendelse?
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Hvad med forsendelse?
Har alt alt til dem, så vil godt kunne sende på købers regning. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 21:34
Så vil jeg gerne lægge et bud på 1800 kr for 2 stk. inkl fragt (154 kr med GLS)
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Så vil jeg gerne lægge et bud på 1800 kr for 2 stk. inkl fragt (154 kr med GLS)

Har du fundet mål på kassen siden du ved de koster 154 og sende?  Jeg ved nemlig ikke hvad de koster at sende Cry
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af hifreak hifreak skrev:

[QUOTE=janLp]Så vil jeg gerne lægge et bud på 1800 kr for 2 stk. inkl fragt (154 kr med GLS)

Kan se de vejer over 20 kilo med kasse, så kan ikke sende med GLS, da det er max 20 kilo. 
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 22:55
Jeg kan sende med post.dk Hvis du hæver dit bud til 1900,- kan jeg godt tage bøvlet med fragt. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 23:45
Jeg vil ikke over de 1800 kr inkl fragt. Jeg ved godt at det er tæt på ikke at være besværet værd ift at beholde dem, omvendt syntes jeg at jeg giver en okay pris set i forhold til hvor elendigt det er at sælge brugt hi-fi :/
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Jeg vil ikke over de 1800 kr inkl fragt. Jeg ved godt at det er tæt på ikke at være besværet værd ift at beholde dem, omvendt syntes jeg at jeg giver en okay pris set i forhold til hvor elendigt det er at sælge brugt hi-fi :/

Ok så gider jeg ikke at bøvle med at sende dem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu