|
S: Troldtekt, sortmalet fra fabrik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2012 kl. 11:55 |
Jeg har 12 plader (120x60) tilovers som kan afhentes for en god pris.
De er sortmalede fra fabrikken (Sort 207: http://www.troldtekt.dk/Erhverv/Produktfakta/Farver.aspx) Pladerne er med K5 kant (http://www.troldtekt.dk/Privat/Produktfakta/Produktet-traebeton/Kanter.aspx) Prisidé: 75kr pr. plade (inkl 6 sorte skruer pr. plade). Kan afhentes på Frederiksberg.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Orv, sådan et par plader kunne min stue godt bruge
![]() |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Jamen som skrevet, kan de afhentes billigt på Frederiksberg :)
|
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Hej Jonas.
Hvad siger du til 750 kr for alle 12 stk Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Hej Martin. Det er i orden med mig. Send mig en PB med tlf osv, og så kan vi tage den derfra.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:40 |
|
![]() |
|
Det er noteret Mejnert.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |