|  | 
| S: TS MagicWand & Mobee Powerbar | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| dimzen   Guld medlem     Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: S: TS MagicWand & Mobee Powerbar Sendt: 29-September-2013 kl. 15:28 | 
| Sælges: MagicWand - Twelve South: Mobee Powerbar: Begge i org. indpakning og med kvittering :) MagicWand har jeg kun haft åbnet, så aldrig brugt. Mobee Powerbar har jeg brugt et par uger, men da jeg har fået en Henge Docks Clique, kan jeg ikke længere bruge den. Mobee Powerbar passer fint sammen med MagicWand. Sælges samlet til 275kr? :) | |
|  | |
| peterf   Bruger     Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 30-September-2013 kl. 09:53 | 
| 
   Dem napper jeg :-) Jeg sender dig en pm med mit Tlf, så kan vi aftale nærmere :-)
    | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |