|
S: Tv bord |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2013 kl. 02:55 |
Tv bord i bøge laminat og med skuffe til blu ray/ dvd. Skriv på 60229234 for billeder og kom med et bud.. Den bor i Ribe
Har også lp´er,pladespiller, stole, skoskab, lamper, anlæg m højttalere til salg Redigeret af exlærer - 14-August-2013 kl. 11:46 |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
billeder kan sendes eller ses på gul og gratis..
|
|
![]() |
|
Giv et reelt bud
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 472 |
Nu er det kun for at hjælpe dig lidt.
Men det var måske en idé at lægge linket til "gul og gratis" ind i din tekst, hvis du gerne vil sælge. Personligt gider jeg ikke at bruge ekstra tid på at finde lige præcis din annonce på "gul og gratis", og jeg er nok ikke den eneste, som har det sådan. |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Nej, jeg vil også sige, at jeg på ingen måde gad ulejlige mig med at maile eller ringe efter et billede... Der er masser af måde man kan lægge et billede op på.
|
|
![]() |
|
Tak for forslaget. Så her følger linket til G&G
www.guloggratis.dk/elektronik/andet/annonce/20240037-tv-bord da mit kamera ikke kan uploade til recordere.dk Håber det kan bruges. Mvh Redigeret af exlærer - 24-August-2013 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2842 |
Det ville også være irriterende, når man skulle bruge det næste gang.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mon ikke du kan ændre opløsningen til laveste i indstillinger på cameraet? Jeg kan på mit Casio pocketcamera, og kan direkte uploade billederne. Det er bare meget lettere en div fotoredigerings programmer. Redigeret af Kampus - 24-August-2013 kl. 11:10 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40684 |
Et fotoredigerings program kan også bruges til at få størrelsen på billedet ned så det kan Uploades på forummet.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Tak for de velmenende ord. Har rettet teksten så det ikke er længere er kameraet der bliver uploaded
![]() Det er kærestens Nokia smartphone... og den er desværre ikke så smart eller også er det mig der ikke er det... Vil gå på jagt efter et billedbehandlingsprogram -så endnu engang tak for hjælp Mvh |
|
![]() |
|
100kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |