|
S: TV / Hifi møbel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thermighty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2013 kl. 14:32 |
Jeg sælger mit hifi møbel.
Det er fra bo concept, der er tilhørende højglans cd/dvd skabe i samme længde til at hønge over det vægthængte tv også hvis det har interesse... Ser super cool ud som sæt og et 50" tv på væggen :) ![]() ![]() Nypris Sælges for HBO 3700 kr. Evt bytte med Mac mini eller spædende hifi grej.
Redigeret af Thermighty - 03-Marts-2013 kl. 14:34 |
|
Mit Setup
JVC DLA-HD350,Arcam AVR30, Arcam BDP 100, Kef Reference 3 Kef XQ 5.1setup: XQ 30, XQ 10, XQ 50c,XQ 60b,Sony A8, |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dimensioner på møblet - dvs. udvendige og indvendige mål - vil være interessante for mange potentielle købere ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |