|
S: TV møbel (hvidt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 09:21 |
Vi har netop skiftet til et Clic og derfor sælges vores tidligere TV møbel. Der er tale om et åbent hvidt møbel fra At-Bo, som har følgende mål: Udvendige mål: 140x45x58 (BxDxH) Indvendige mål pr. hylde: 67,3x45x19 (BxDxH) Jeg har tidligere haft receiver og centerhøjtaler stående i møblet uden problemer. Nypris var ca. 3.400 kr. og det sælges nu til 500 kr. |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvor i landet er vi henneaf ? Er det skrammet/ridset ?
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Hellerup skulle der gerne stå under mit brugernavn :-)
Jeg synes ikke jeg kan se nogen ridser eller lign., men løber det da lige over igen når jeg er hjemme i aften.
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Ok der kiggede jeg ikke lige, Hellerup, så er jeg ude pga. afstand
|
|
![]() |
|
Helt i orden :-)
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Flot og enkelt ,og ikke mindst billigt ,Håber det er Ok. med en Kommentar af den ordlyd (har selv tvbænk desværre Ellers supertilbud)
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Tak for det
![]() Jeg har nu også været ganske tilfreds med det, men kvinder synes jo det hele skal gemmes væk
![]() |
|
![]() |
|
fisherking77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 10 |
Hej
Kan benene afmonteres, så møblet står direkte på gulvet?
I givet fald - hvad er højden så?
Mvh
Søren
|
|
![]() |
|
Hej Søren.
Benene er skruet på, men kan naturligvis tages af, hvis man kan leve med huller i bunden af møblet (som naturligvis ikke vil kunne ses hvis det står på gulvet). Uden ben er møblet 42,5 i højden. |
|
![]() |
|
**SOLGT**
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |