|
S: Tv sat box wii |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2012 kl. 21:07 |
Pga af flytning har jeg lidt mere!
Befinder sig 8 km fra Haslev. LG 50 tommer plasma fra 18/4 2012 kvitering haves. Er model fra HN. Vu duo twin tuner 500gb disk og 4 gb flash så man kan dual boot mellem Styresystem.enigma 2. og en usb wifi så det kan køre trådløst. Ingen kvittering da jeg købt den af nabo inden han flyttede i lejlighed. Alle gæster har været meget imponeret over billedkvaliteten,Og fået af vide at det står super flot og skarp sammen,Så evt samlet pris hvis man vil have det som sæt! Har evt osse Triax 100 unique med 4 lnber som kan købes. Der er osse vægbeslag. Der er 4 lnber de 3 er Quad. Og en triax discQ |
|
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pris for Vu duo twin ?
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke helt besluttet,Da jeg håbede på at sælge det som sæt sammen med tv? Men med 500gb disk og usb wifi og usb flash er 1700,- vel ikke helt ved siden af. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |