|
S Tvix 3d s2 inkl 3TB HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
GlennJensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2016 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2016 kl. 20:08 |
tvix 3d s2, tvix, Perfekt
Sælger denne mediabox fra Tvix. Der følger en 3TB HDD med til den, så du skal ikke ud og bruge penge på en. samt kabler hdmi osv http://dba.dk/tvix-3d-s2-tvix-perfekt/id-1027413653/ Pris 1500kr Redigeret af GlennJensen - 13-September-2016 kl. 20:08 |
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super maskine.
Jeg har selv en stående og den afspiller alt hvad man kaster i den, og streamer fint fra min Nas-server også. Jeg bruger min til at afspille full BlueRay rips (+45 GB isofiler.) og det gør den uden at blinke. Hvis jeg havde haft et 3D TV mere, i et andet rum havde jeg klart slået til. Hvorfor vælger du at sælge sådan en maskine??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |