|
S: Tvix Dvico HD M-6500 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2012 kl. 22:38 |
Hej
Har følgende media afspiller til salg Kan afhentes ved Århus Syd nærmere Højbjerg sendes også med GLS til 60,- kr Redigeret af noob30 - 10-September-2012 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg snupper lige AC Ryan HD mini til 200.- + porto.
Sender du lige PM? |
|
![]() |
|
Bent_s ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 27 |
Jeg er med på en dune
Til 400 Bent |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Har sendt PB
|
|
![]() |
|
AC Ryan solgt !!
|
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
nvm...... Redigeret af symbol - 04-September-2012 kl. 06:07 |
|
![]() |
|
nvm ?
|
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
Nvm = never mind ;-)
Ville byde på Dune HDtv, men der var budt prisen før mig . |
|
![]() |
|
Jamen har ikke hørt fra bent_s endnu har sendt 2 PB uden svar tilbage, så hvis du er intra er det din til prisen ?
|
|
![]() |
|
Bent_s ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 27 |
Hey
Jeg er her endnu, var bare lige optaget, mandag, med hvis den hvis du har solgt den, så lever jeg med det Men, ellers er jeg stadig interesseret. VH Bent |
|
![]() |
|
Dune solgt til Bent_s
slet ingen der er intra i Tvix'en ?
|
|
![]() |
|
#teleplus
Så er pakken sendt med GLS se PB for tracking nr..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |