|
S: Tvix HD N1 + 2TB ext harddisk ---SOLGT--- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2017 kl. 20:56 |
Min datter bruger ikke længere sin medieafspiller, så den skal sælges.
1 stk. Tvix HD N1 m/Fjernbetjening 1 stk. WD Elements Desktop WDBAAU0020HBK-001 2TB - USB 2.0 Begge dele fungere 100%, men med brugsspor. Ext. harddisk er ridset i toppen. fortrækker afhentning 4100 Ringsted, og sender kun som pakke. Kr. 500,- Redigeret af MulleB - 17-Marts-2017 kl. 17:39 |
|
![]() |
|
Kim4600 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2017 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvis jeg ikke kan skaffe transport, hvad er din pris så med forsendelse? |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
så er det Kr. 539,- for pakke uden omdeling.
|
|
![]() |
|
Kim4600 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2017 Status: Offline Point: 4 |
Ok, så vil jeg gerne købe det.
Jeg ved ikke hvordan det forgår herinde, tager vi resten over PM? |
|
![]() |
|
jeg sender lige PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |