|
S: Tykt højttalerkabel (mange meter) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2016 kl. 20:03 |
Jeg har en kasse med masser af dette højttalerkabel: http://www.thomann.de/dk/cordial_cls260.htm
Jeg vil TRO, at der er 20-30m i alt. Tænker omkring 200kr? Ellers kom med et bud. Befinder sig på Frederiksberg.
|
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har sendt dig en PM
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Giv lyd fra dig hvis vind ikke køber det :-)
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Vind sprang fra, da han skal bruge det i weekenden og jeg kan desværre først sælge mandag. Så du siger bare til hvis du kan vente så længe :)
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Det er intet problem. Mandag er fint med mig.
Kan jeg måske lokke dig til at komme længderne lidt nærmere - eller i hvert fald hvor mange stykker det er, hvis mere end et :-) |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Er det solgt
|
|
![]() |
|
Til mig satser jeg på. Jeg venter bare på sælger :-)
|
|
![]() |
|
Sorry, har været begravet i arbejde.
Bjorno, du har førsteret :) Jeg sender lige en PB med mit nummer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |