|
S: USB-C dockingstationer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hejfar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2017 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2022 kl. 20:38 |
Hej,
Jeg har en stak USB-C docking stationer, som jeg gerne vil sælge. De skulle gerne alle sammen virke til flere PC brands - jeg har selv testet HP, Dell og Lenovo. Jeg har følgende modeller: Der medfølger strømforsyning og de har alle almindelige brugsspor. Dell WD19 (K20A)- 3 skærme - (Kan så vidt jeg kan læse også bruges til macbook - Dog kun en skærm) Priside: 600 Lenovo USB-C dock (LDA-KP) - 3 skærme Priside: 700 Dell WD15 (K17A) - 2 skærme Priside: 400 De befinder sig i nærheden af Aarhus og kan sendes hvis det ønskes.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved du om der er nogen der kan bruges med 2 eller flere skærm til MacBook?
|
|
![]() |
|
hejfar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2017 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej friedel,
Efter hvad jeg lige kan google mig frem til kan ingen af de docks bruges med 2 eller flere skærme. Du er dog velkommen til at komme forbi og prøve hvis du bor i området.
Redigeret af hejfar - 14-December-2022 kl. 22:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |