recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: 2 stk. FireDTV (DVB-T) *ny pris*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: 2 stk. FireDTV (DVB-T) *ny pris*

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: 2 stk. FireDTV (DVB-T) *ny pris*
    Sendt: 09-August-2012 kl. 21:38
S:

2 stk. FireDTV (DVB-T)
"Model: FireDTV T/CI"
(så vidt vides ikke DVB-T2)
Bemærk: Dette er den eksterne udgave med firewire tilslutning

HBO: samlet pris 600,-

Afhentning Vanløse eller bud + porto. Sendes ved modtagelse af bankoverførsel.



Redigeret af jakobbirk - 16-August-2012 kl. 16:38
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 21:46
Sikkert et dumt spørgsmål, men understøtter de dvb-t2 og ci+ så man kan bruge dem med boxer?

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 22:39
er de med eller uden cam ?
Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 22:43
Næh det er vel ikke dumt. Jeg har selv brugt dem til boxer men er herhjemme blevet tvunget til at skifte til YouSee. Men jeg troede egentlig bare det kørte dvb-t og ved ikke med plusset i ci+

Ihvertfald kørte det fint.
Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 22:48
Det er uden. Men jeg har et "Boxer TV-module" liggende i skuffen som jeg også godt kan sælge. 
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 23:03
hvilken pris har du selv i tankerne for 1 stk med cam ?
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 00:48
og hvad er hbo pr stk uden cam?
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 01:19
Oprindeligt skrevet af jakobbirk jakobbirk skrev:

Næh det er vel ikke dumt. Jeg har selv brugt dem til boxer men er herhjemme blevet tvunget til at skifte til YouSee. Men jeg troede egentlig bare det kørte dvb-t og ved ikke med plusset i ci+

Ihvertfald kørte det fint.

Kunne du se f.eks. TV2 HD med disse tunere og dit Boxer abonnement?

Hvis det virker med Boxers TV2 HD udgave, så er jeg en glad køber af ét eller begge.

Mvh
Henrik Badsted
Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 15:03
Jeg har ikke prøvet Boxers TV2 HD med Firedtv, for det er næsten et år siden at jeg skiftede til Yousee. Men så vidt jeg kan læse, så kører TV2 HD med DVB-T2 og Firedtv med DVB-T(1), altså ikke det samme

Nu tvinger I mig jo til at sætte HBO, så det sætter jeg på nu. Vurdering ønskes stadig :-)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 16:04
Byder 500 plus porto fot 1 stk med cam
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 10:05
Døde dette salg helt ?
Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 10:43
Nope, men jeg håber stadig at vi kommer på HBO. Slutter 23 i aften.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu