recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: B&W HTM62, Marantz SR7007, Audiovector KX06WH
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: B&W HTM62, Marantz SR7007, Audiovector KX06WH

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KagemandensLager Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-September-2020
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KagemandensLager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: B&W HTM62, Marantz SR7007, Audiovector KX06WH
    Sendt: 14-September-2020 kl. 13:28
Goddag de herre!

Efter jeg er flyttet sammen med min kæreste i ny lejlighed, må jeg erkende at mit gode gamle anlæg ikke rigtig benyttes, derfor lufter jeg muligheden for at beholde fronthøjtalere og finansiere købet af en ny stereo forstærker med salget af resten. 


Jeg står derfor og skal af med følgende:


1 x B&W HTM62
Tweeteren har fået en bule (typisk), men ellers fremstår de meget pæne og spiller som de skal.

2 x Audiovector KX06WH
Stadig flotte og hvide, som da de blev købt, men de har desværre fået nogle hak under diverse flytninger. Dog vil jeg mene at man kan fylde hullerne med en lille klat panel malling og slippe godt fra det.

1 x Marantz SR7007 
Ingen fejl, men pga en for småt hifi-møbel og diverse nips ting, har det fået lidt overfladiske ridser på toppen.


Befinder sig på Ydre Nørrebro i København.

Jeg har billeder af det hele, så skriv endelig hvis det har interesse, men tråden er mest tiltænkt som en vurderingstråd, så jeg har en ide om hvad de her fine højtalere er værd med de skevanker, der nu er... 
Hvis det kun er en skilling, ryger de på loftet til fremtidig brug :)





Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 22:18
Hvad skal du have for Marantz? Og er den sølv eller sort? 
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 08:37
Jeg købte en Marantz SR7010 til 2.900,00 i marts 2019, så vil vurdere din SR7007 til omkring 1.500,00-1.800,00 kr.
Til top
KagemandensLager Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-September-2020
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KagemandensLager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 10:31
#2 
Den er sølv. 
Umiddelbart tænkte jeg at 2000 ikke var helt urimeligt, men det kan jeg så se på #3, at det måske er :)
Alle bud noteres, men jeg smider dem på DBA idag, så må vi se hvordan det ser ud.

#3
Tak for vurderingen. Det lyder ikke helt galt. Dog ser jeg mange ældre SR modeller til 1500-2000 på DBA, så jeg håber som jeg skriver til #2, at jeg kan komme nærmere de 2000, men det kræver selvfølgelig at jeg kan finde en køber, men godt at have en minimums pris til at bedømme skambud.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu