|
S: V: defekt imac 2011 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2014 kl. 22:40 |
Hejsa folkens
Efter at have bøvlet med min imac over en del tid, startet med skærmen blev skiftet grundet bleeding, som efterfølgende har givet problemer, kort tid efter skærmen blev sat i, kom harddisken med tikkende lyde... Jeg skiftede derfor harddisken til en ny, men kan så konstatere den stadig laver bøvl... Nu gider jeg simpelthen ikke bruge mere tid og energi på den, kan tydeligvis ikke finde ud af hvad der er galt... Hvad kan en mid 11 være værd? Det var den store 21,5" model med 16 GB ram monteret... Der mangler harddisk i den da jeg regner med at genbruge ssd'en andetsteds... Det er måske et Logicboard der er røget? Den virkede fint under forsøg på at installere yosemite, men da den skulle genstarte gik den bare i hak og forsøgte kontinuerligt bare at genstarte uden succes. Nogen ide om hvad den kan indbringe!? |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad tænker du selv af pris ca? Hvor kommer du fra?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |