|
S/V: Denon + Dali Concept 5.1-system |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MBL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2014 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2014 kl. 14:15 |
Hej derude.
Jeg har et komplet surround-system bestående af: Denon AVR-2105 Denon DVD-1910 2 x Dali Concept 8 2 x Dali Concept 2 Dali Concept Center Dali COncept Sub VM Acoustics Højttalerstands til baghøjttalere Alt i kabler mv. Jeg synes, højttalerne er for store og for mange, så jeg er ude efter et mindre, men fedt, stereo-setup i stedet, men det kræver, at jeg først kommer af med dette. Alt er købt i 2004 (sub dog i 2005). Den samlede nypris på købstidspunktet var 23.400 kr. Der er passet rigtigt godt på det. Jeg er første og eneste ejer, og der er naturligvis kvittering på det hele. Nogle bud på, hvad sådan et sæt kan indbringe (samlet eller i dele)? Interesserede er velkomne til at byde, stille spørgsmål etc. Befinder sig i 7080 Børkop vh Redigeret af MBL - 16-Juli-2014 kl. 14:28 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor...................?
|
|
![]() |
|
Undskyld, det befinder sig i 7080 Børkop. (er tilføjet til opslaget)
Transport kan evt. arrangeres, da jeg kommer lidt omkring
|
|
![]() |
|
Ingen?
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
byder 500 for de to concept 2
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
nogen idé om hvad din sub skal koste?
|
|
![]() |
|
Listy77 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Kommer du nogensinde til Kbh ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |