|
S/V: Elac 247 i højglas hvid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasperaaroee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2016 kl. 08:14 |
Hej,
Min kæreste og jeg har købt en ny lejlighed vi skal flytte ind i til december og der er desværre ikke plads til det traditionelle TV/anlæg setup - derfor vil jeg prøve at sælge mine Elac 247 gulv højtalere. Jeg har haft dem i ~4 år og de står som nye. Ny prisen dengang lå på ca. 8500 per højtaler og dertil købte jeg så 6 meter Linn K-400 kabler til 1000 kr. Hvad kan jeg forvente at få for sådan nogle i dag? og hvor har jeg bedst chance for at få dem solgt til en ordenlig pris? Elac er ikke så kendt i Danmark, så folk på DBA.dk har måske svært ved at sætte sig ind i hvorfor de koster hvad de gør. Et par billeder: http://tinypic.com/view.php?pic=a28y2w&s=9 http://tinypic.com/view.php?pic=2dtc8lc&s=9#.Vo4Qr_lrj4Y http://tinypic.com/view.php?pic=10o3246&s=9 På forhånd tak! Kasper :) Redigeret af kasperaaroee - 07-Januar-2016 kl. 08:26 |
|
![]() |
|
kasperaaroee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Det er mig med et par magen til dine, i sort. jeg har sat mine til 8500. og fået mange bud på 7000. håber det giver en ide hvad jeg syntes de er værd :)
|
|
![]() |
|
Hvor har du sat dine til salg? man får fandme meget for pengene til 8500 :)
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
jeg kan se min annonce er udløbet på dba, det havde jeg slet ikke bemærket.
ellers har jeg denne på guloggratis http://www.guloggratis.dk/elektronik/radio-tv/hojtalere/hojtalere/annonce/30567328-elac-fs247 - Ja, men får sindsygt meget god lyd for ingen penge. jeg kom fra et par b&w cm7, til de her elac højtalere. og det var et stort skridt i den helt rigtige retning! :) |
|
![]() |
|
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
Hej
Prøv på hifi4all.dk.
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Super fed højtaler. Har selv et sæt stående, så min anbefaling herfra.
|
|
![]() |
|
Af en eller anden oversag kan jeg ikke få lov til at oprette mig på hifi4all med min email :S den siger min mail er i brug når jeg prøver at oprette mig, men hvis jeg bruger "glemt password" og den email, så siger den der ikke findes en bruger med den mail
![]() |
|
![]() |
|
Jo tak, har også været rigtigt glade for mine og det piner mig lidt at skulle af med dem til den pris, for føler de er mere værd :)
|
|
![]() |
|
Til info: de er blevet solgt for 8200 kr
|
|
![]() |
|
Sådan!! jeg fik desværre kun solgt mine for 7500..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |