recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Elac 247 i højglas hvid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Elac 247 i højglas hvid

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasperaaroee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: Elac 247 i højglas hvid
    Sendt: 07-Januar-2016 kl. 08:14
Hej,

Min kæreste og jeg har købt en ny lejlighed vi skal flytte ind i til december og der er desværre ikke plads til det traditionelle TV/anlæg setup - derfor vil jeg prøve at sælge mine Elac 247 gulv højtalere. Jeg har haft dem i ~4 år og de står som nye. Ny prisen dengang lå på ca. 8500 per højtaler og dertil købte jeg så 6 meter Linn K-400 kabler til 1000 kr.

Hvad kan jeg forvente at få for sådan nogle i dag? og hvor har jeg bedst chance for at få dem solgt til en ordenlig pris? Elac er ikke så kendt i Danmark, så folk på DBA.dk har måske svært ved at sætte sig ind i hvorfor de koster hvad de gør.

Et par billeder:
http://tinypic.com/view.php?pic=a28y2w&s=9
http://tinypic.com/view.php?pic=2dtc8lc&s=9#.Vo4Qr_lrj4Y
http://tinypic.com/view.php?pic=10o3246&s=9

På forhånd tak!

Kasper :)

Redigeret af kasperaaroee - 07-Januar-2016 kl. 08:26
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 13:24
Op
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 19:09
Det er mig med et par magen til dine, i sort. jeg har sat mine til 8500. og fået mange bud på 7000. håber det giver en ide hvad jeg syntes de er værd :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 19:26
Hvor har du sat dine til salg? man får fandme meget for pengene til 8500 :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 19:58
jeg kan se min annonce er udløbet på dba, det havde jeg slet ikke bemærket.
ellers har jeg denne på guloggratis 
http://www.guloggratis.dk/elektronik/radio-tv/hojtalere/hojtalere/annonce/30567328-elac-fs247

- Ja, men får sindsygt meget god lyd for ingen penge. jeg kom fra et par b&w cm7, til de her elac højtalere. og det var et stort skridt i den helt rigtige retning! :)
Til top
basholm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juli-2004
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 20:37
Hej

Prøv på hifi4all.dk.
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 08:05
Super fed højtaler. Har selv et sæt stående, så min anbefaling herfra.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 08:20
Af en eller anden oversag kan jeg ikke få lov til at oprette mig på hifi4all med min email :S den siger min mail er i brug når jeg prøver at oprette mig, men hvis jeg bruger "glemt password" og den email, så siger den der ikke findes en bruger med den mail Cry
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 08:21
Jo tak, har også været rigtigt glade for mine og det piner mig lidt at skulle af med dem til den pris, for føler de er mere værd :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 16:47
Til info: de er blevet solgt for 8200 kr
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 18:27
Sådan!! jeg fik desværre kun solgt mine for 7500..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu