recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Libratone Live - Slettet.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Libratone Live - Slettet.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kasper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: Libratone Live - Slettet.
    Sendt: 25-Juli-2013 kl. 10:44
Har fundet ud af det ikke er en LIVE - men en Beat jeg har, derfor er denne nedtaget
-----------------------------------------------------------------
Jeg har en Libratone Live, som er ca. 2 år gammel, købt igennem en hjemmepc ordning (ATEA).

Den har ikke været så meget brugt det sidste års tid.

Den er hvid med sort stof.

Hvad kan sådan en indbringe?

Befinder sig i Odense.
Kan evt. sendes mod forudbetaling, og modtager betaler selv fragt.

Recordere har også testet den:

Jeg lader budrunde køre frem til lørdag aften, og kontakter den med det bedste bud.

Redigeret af Kasper - 26-Juli-2013 kl. 14:23
Difference makes it all.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 12:28
Når man tager dens alder i betragtning samt at du vel ingen kvitteringen har på den og nyprisen er 4000 kr, så vil jeg vurdere den til 1500-2000. Mere vil jeg i hvert fald ikke betale.
Til top
Kasper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Andersss Andersss skrev:

Når man tager dens alder i betragtning samt at du vel ingen kvitteringen har på den og nyprisen er 4000 kr, så vil jeg vurdere den til 1500-2000. Mere vil jeg i hvert fald ikke betale.

Kvittering kan fremskaffes, men er ikke brugbar, da det er en del af en store leverance.

Prisen er ikke helt forkert. Så hvis der er nogen som har lyst til at komme med et bud (seriøst), så vil jeg gerne sælge.
Difference makes it all.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 12:33
Jeg kunne da godt bruge sådan en, så vil da byde 1300 +porto. Så må vi tage den derfra.
Til top
Kasper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 14:04
Der er budt 1400,- via PB.
Difference makes it all.
Til top
Kasper_M_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2008
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_M_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 14:39
1500,-
/Kasper.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6513
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 14:57
1550
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Kasper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 15:13
Update

Jeg lader budrunde køre frem til lørdag aften, og kontakter den med det bedste bud.
Difference makes it all.
Til top
Kasper_M_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2008
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_M_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 14:04
1600,-
(Forudsat at den fungerer som ny og er uden fejl og mangler/skrammer)
Til top
Kasper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 14:24
Salget er nedtaget - har fundet ud af, at det er en Beat jeg har og ikke en live.
Difference makes it all.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu