recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Nintendo 64 med 10 spil Værdi?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Nintendo 64 med 10 spil Værdi?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blu-ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: Nintendo 64 med 10 spil Værdi?
    Sendt: 26-Januar-2020 kl. 19:26
Hej er der nogen der kan hjælpe med værdiansættelse?

Redigeret af Blu-ben - 26-Januar-2020 kl. 20:38
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 13:58
jeg er med på en lytter da jeg til den rigtige pris kunne være interesseret, men ved ikke lige helt hvad den er, hvis den skal være rimelig for begge parter :)
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 15:43
Jeg er også interesseret, men som jeg husker det er det begrænset med tilslutningsmuligheder for et bare forholdsvist moderne tv. Er det ikke korrekt, eller er der dukket smarte ting op der kan klare den slags?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Madhouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 16:44
Jeg spurgte lige en ven som er samler - han siger det godt kan være 1500,- hvis ellers indhold i kasserne er i orden. :)


Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Online
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af mureren mureren skrev:

Jeg er også interesseret, men som jeg husker det er det begrænset med tilslutningsmuligheder for et bare forholdsvist moderne tv. Er det ikke korrekt, eller er der dukket smarte ting op der kan klare den slags?
Man kan få et kabel der kan sættes i dens multi-av som ender ud i HDMI, så det er nemt nok. Det jeg har skal have strøm via micro usb

Fx
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 19:52
Hvor I landet er det? :)
Til top
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 19:53
...og er der en kasse til selve maskinen?
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blu-ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 20:47
9260 ingen kasse til maskinen
Til top
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2020 kl. 21:23
Hvis den bliver pakket forsvarligt ind, betaler jeg gerne 1300 inkl porto for pakken. 😊 

Mvh. David
Til top
hejfar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Oktober-2017
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hejfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 16:45
er den solgt? :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu