|
S/V: Olsen Banden Franz Jäger pengeskab (Bluray) |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2014 kl. 01:13 |
||
Hvad kan en Olsen Banden Franz Jäger pengeskab som indeholder 14 Bluray film indbringe?
Er velholdt og ingen ridser på skiverne. ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hos fona kan man købe boksen uden pengeskabet for 350.-
Så er spørgsmålet om pengeskabet har værdi eller ej ? |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
For samlere har det vel en form for værdi.
|
|||
![]() |
|||
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
||
Nu er det kun DVD-udgaven, man kan få til 350,- i Fona... Jeg har selv to stk Olsen Banden-film. af Blu-Ray-udgaven, og der er en verden til forskel fra DVD-udgaven. Blu-Ray-udgaven er intet mindre en fantastisk!
|
|||
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
DVD-boks: 399,95: http://www.fona.dk/musik-film-spil/film/film-produkt/dvd-film?navn=olsen-banden-1-14-boks&id=3-5708758696401 Blu-Ray boks: 349,95: http://www.fona.dk/musik-film-spil/film/film-produkt/blu-ray-film?navn=olsen-bandens-samlede-kup-blu-ray&id=3-5708758700238 Så DVD-boksen er p.t. dyrere end den tilsvarende Blu-Ray-boks. |
|||
![]() |
|||
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
||
Byder 200 + post
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Den ville jeg godt ha købt sammen med høretelefonerne. Men har købt blurayboksen i Fona til 350kr.
|
|||
![]() |
|||
Kip James ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
||
Den boks der sælges kan sgu da umuligt være på blu-ray? Den ligner til forveksling det pengeskab jeg har stående, og mig bekendt er filmene IKKE udkommet på blå i pengeskabet?!?!?
Correct me if Im wrong, men der er altså noget der ikke stemmer her! Jeg var i kontakt med Nordisk omkring lanceringen af den samlede boks på blu-ray og den kom ifølge dem KUN i dobbelt-kassette formen med det gule pap-cover. Bemærk billeder her fra Laserdisken: http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=10593223891841309 Redigeret af Kip James - 20-Januar-2014 kl. 21:10 |
|||
![]() |
|||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
||
jeg vil også mene at det må være en dvd boks og ikke blu rays
|
|||
![]() |
|||
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
||
Man kunne jo også tage Blu-ray skiverne og lægge dem i pengeskabet??
En simpel ombytning?? I bedste Olsenbanden stil.....
|
|||
![]() |
|||
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
||
Tror også det er som stefhom skriver at det er ombytning af skiverne. Købte selv boksen af en privat i starten af sidste år med bd skiver i, men gør det boksen mindre værdifuld?
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Ehm ... det er et stykke pap. Jeg tvivler stærkt på, at nogen som helst DVD- eller BluRay-udgivelser har eller vil få nogen synderlig værdi. Slet ikke i uoriginal stand. At noget kan være vanskeligt at erstatte er ikke ensbetydende med, at det også er penge værd. I bedste fald kan man få sine penge hjem igen men så skal det også være noget helt specielt. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |