|
S/V: Olsen Banden Franz Jäger pengeskab (Bluray) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En samler vil sikkert gerne gi ekstra for "pappet". Skiverne kan som udgangspunkt ikke indbringe mere end 350kr, som samlingen i øjeblikket kan købes til.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Er sælger blevet lukket inde i pengeskabet? Eller er han stadigt interesseret i salg?
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Prisen er så lav at jeg beholder den bare selv
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
God ide - nyd du de skiver ind imellem i stedet, det er nogle herlige danske film,som godt kan tåles at blive set flere gange ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Vi mangler vel lige af vores nysgerighed at få at vide og det var med DVD eller BD skiver.
Da jeg lige rippede mine ind her forleden, så jeg med den mindste en del af dem. De er stadig sjove, den sidste fra 98 er dog den ringeste, nr 1 er heller ikke toppen, de fik også hurtigt pillet de damer ud "ludere" og der forsvandt da også et par børn hos Kjeld og Yvonne.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Vi ser dem jævnligt hjemme hos os, og det forestiller jeg mig ikke umiddelbart at vi holder op med.
|
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
De er på bluray
|
|
![]() |
|
Sir.goofy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2023 Sted: Vojens Status: Offline Point: 4 |
er det et du stadig har ? Har en autistisk ven som er helt vild med olsenbanden.
Jeg prøver at skaffe det i pengeskabet Vh sir.goofy
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5046 |
Næppe når tråden er fra 2014
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Sir.goofy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2023 Sted: Vojens Status: Offline Point: 4 |
leder videre så . Tak.
Hvis du finder en må du gerne sige til
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5046 |
Dog uden film i, men kan være det kan bruges hvis du ikke kan støve pengeskab filmboksen op.
Den er da finere end den papboks på side 1
![]() Redigeret af Munch - 19-April-2023 kl. 23:14 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |