recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Olsen Banden Franz Jäger pengeskab (Bluray)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Olsen Banden Franz Jäger pengeskab (Bluray)

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2014 kl. 11:07
En samler vil sikkert gerne gi ekstra for "pappet". Skiverne kan som udgangspunkt ikke indbringe mere end 350kr, som samlingen i øjeblikket kan købes til.
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 11:51
Er sælger blevet lukket inde i pengeskabet? Eller er han stadigt interesseret i salg?
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: Sønderjylland
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:19
Prisen er så lav at jeg beholder den bare selv
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:54
God ide - nyd du de skiver ind imellem i stedet, det er nogle herlige danske film,som godt kan tåles at blive set flere gange ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 14:15
Vi mangler vel lige af vores nysgerighed at få at vide og det var med DVD eller BD skiver.

Da jeg lige rippede mine ind her forleden, så jeg med den mindste en del af dem.
De er stadig sjove, den sidste fra 98 er dog den ringeste, nr 1 er heller ikke toppen, de fik også hurtigt pillet de damer ud "ludere" og der forsvandt da også et par børn hos Kjeld og Yvonne.
SVP03
Til top
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kennethxyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 14:58
Vi ser dem jævnligt hjemme hos os, og det forestiller jeg mig ikke umiddelbart at vi holder op med.
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 15:07
De er på bluray
Til top
Sir.goofy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-April-2023
Sted: Vojens
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sir.goofy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2023 kl. 22:39
er det et du stadig har ? Har en autistisk ven som er helt vild med olsenbanden. 
Jeg prøver at skaffe det i pengeskabet
 Vh sir.goofy 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2023 kl. 22:41
Næppe når tråden er fra 2014
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Sir.goofy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-April-2023
Sted: Vojens
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sir.goofy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2023 kl. 22:43
leder videre så . Tak.
Hvis du finder en må du gerne sige til

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2023 kl. 23:04
Dog uden film i, men kan være det kan bruges hvis du ikke kan støve pengeskab filmboksen op.

Den er da finere end den papboks på side 1 Wink

Redigeret af Munch - 19-April-2023 kl. 23:14
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2023 kl. 06:40
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu