recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Panasonic 42PX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Panasonic 42PX70

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 01:12
det kan jeg godt se, jeg trækker mit lave bud forhøjelse tilbage igen. 
Til top
llr dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér llr dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 06:33
Super

Er der nogle af jer der står ved sit bud, ellers er vi tilbage ved forza...
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 08:23
Jeg står ved mit bud på 500,- det var kun buddet på 526,- der var ment som en lille (forhåbentlig fin) hentydning....
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 08:43
hvor meget må man ifølge badsted forøge buddet med? 25kr er en forøgelse på 5% ?
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 08:56
Det kan godt være, at jeg bare skal stikke piben ind og lade auktionen gå sin gang. Selv en lille forhøjelse kommer jo sælger til gode.

@qpad: Jeg beklager mit udfald mod dig. Byd du bare løs, som du selv synes er rimeligt. Håber, du vil acceptere min undskyldning.

Mvh
Henrik Badsted
Til top
llr dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér llr dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 20:24
Badsted. Du har fået pm.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu