|
S/V: Panasonic 42PX70 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kan jeg godt se, jeg trækker mit lave bud forhøjelse tilbage igen.
|
|
![]() |
|
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Super
![]() Er der nogle af jer der står ved sit bud, ellers er vi tilbage ved forza... |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Jeg står ved mit bud på 500,- det var kun buddet på 526,- der var ment som en lille (forhåbentlig fin) hentydning....
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
hvor meget må man ifølge badsted forøge buddet med? 25kr er en forøgelse på 5% ?
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Det kan godt være, at jeg bare skal stikke piben ind og lade auktionen gå sin gang. Selv en lille forhøjelse kommer jo sælger til gode.
@qpad: Jeg beklager mit udfald mod dig. Byd du bare løs, som du selv synes er rimeligt. Håber, du vil acceptere min undskyldning. Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Badsted. Du har fået pm.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |