recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Pioneer KRP-500A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Pioneer KRP-500A

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zeroXTC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeroXTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: Pioneer KRP-500A
    Sendt: 25-December-2015 kl. 18:15
Hej drenge/piger

Jeg overvejer at sælges mit Pioneer KRP-500A da jeg gerne vil have noget der er lidt større. TVet fejler intet og har stort set ingen brugsspor. Skal afhentes i Århus, kan evt. leveres i Århus området mod et beløb.

Tvet er ca 6 år gammelt men har stortset ikke været brugt de sidste 12 måneder.

Hvad kan jeg hive hjem for sådan et TV?

Bud modtages gerne!

Glædelig bag-jul :)
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320

Til top
Celziam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Marts-2009
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Celziam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 23:09
Helt sikkert ikke nok til at købe et bedre tv :-)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 23:10
2000,-

Mine forældre er interesserede.
Til top
zeroXTC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeroXTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af Celziam Celziam skrev:

Helt sikkert ikke nok til at købe et bedre tv :-)

Det er også det jeg er bange for. 2000kr er i hvertifald for lidt :)
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320

Til top
zeroXTC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeroXTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 09:24
Bud på 4000 modtaget over PM.
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 12:43
Slå du til med det samme hvis du har fået det tilbudt.
Til top
Celziam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Marts-2009
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Celziam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 23:42
Jeg har også et KRP-500A og har adskillige gange været fristet af et mere "moderne" og større tv - men har droppet det hver gang pga. billedkvaliteten. Det hele ser bare artificielt ud, når man kommer fra et Pio. Eneste jeg har set, der virkelig har fristet har været LG OLED, men jeg har ladet det blive ved tanken, da jeg har været stærkt i tvivl om, hvordan performance ville være med "real life" signaler. 

Så hvis det kun er størrelsen, der får dig til at overveje at udskifte det, så skal sofaen da bare rykkes lidt tættere på tv'et ;-)
Til top
zeroXTC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeroXTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 09:14
Jeg tror også jeg mere eller mindre har droppet det. Til 4000 kr, er det slet ikke det værd at slippe. Jeg beholder det nok til enten det eller jeg dør :)
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320

Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af zeroXTC zeroXTC skrev:

Jeg tror også jeg mere eller mindre har droppet det. Til 4000 kr, er det slet ikke det værd at slippe. Jeg beholder det nok til enten det eller jeg dør :)

Jeg forstår dig godt, jeg har selv en 507 (på nok 10. år)og det eneste jeg kan se mig selv skifte til er en 5090 eller lignende. Mest af alt netop på grund at det naturlige billede.
Ning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu