|
S/V: Pioneer KRP-500A |
Besvar |
Forfatter | |
zeroXTC
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-December-2015 kl. 18:15 |
Hej drenge/piger
Jeg overvejer at sælges mit Pioneer KRP-500A da jeg gerne vil have noget der er lidt større. TVet fejler intet og har stort set ingen brugsspor. Skal afhentes i Århus, kan evt. leveres i Århus området mod et beløb. Tvet er ca 6 år gammelt men har stortset ikke været brugt de sidste 12 måneder. Hvad kan jeg hive hjem for sådan et TV? Bud modtages gerne! Glædelig bag-jul :)
|
|
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320 |
|
Celziam
Junior bruger Oprettet: 27-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt sikkert ikke nok til at købe et bedre tv :-)
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
2000,-
Mine forældre er interesserede. |
|
zeroXTC
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også det jeg er bange for. 2000kr er i hvertifald for lidt :)
|
|
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320 |
|
zeroXTC
Funktioner
Tak(0)
|
Bud på 4000 modtaget over PM.
|
|
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320 |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slå du til med det samme hvis du har fået det tilbudt.
|
|
Celziam
Junior bruger Oprettet: 27-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også et KRP-500A og har adskillige gange været fristet af et mere "moderne" og større tv - men har droppet det hver gang pga. billedkvaliteten. Det hele ser bare artificielt ud, når man kommer fra et Pio. Eneste jeg har set, der virkelig har fristet har været LG OLED, men jeg har ladet det blive ved tanken, da jeg har været stærkt i tvivl om, hvordan performance ville være med "real life" signaler.
Så hvis det kun er størrelsen, der får dig til at overveje at udskifte det, så skal sofaen da bare rykkes lidt tættere på tv'et ;-) |
|
zeroXTC
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror også jeg mere eller mindre har droppet det. Til 4000 kr, er det slet ikke det værd at slippe. Jeg beholder det nok til enten det eller jeg dør :)
|
|
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-320 |
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår dig godt, jeg har selv en 507 (på nok 10. år)og det eneste jeg kan se mig selv skifte til er en 5090 eller lignende. Mest af alt netop på grund at det naturlige billede.
|
|
Ning
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |