|
S: Vantage HD 8000C (SOLGT) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2015 kl. 10:13 |
Denne er solgt. Vantage HD 8000C harddiskoptager. Fin stand. - 2 DVB-C tunere (kan typisk optage 3 kanaler af gangen). - Full-HD optagelser, og HDMI videoudgang. - 500 Gb HDD. - 2 stk. CI-kortpladser. - Fjernbetjening. - Fuld EPG. Pris 500,-. Befinder sig i 8382 Hinnerup. Mvh Steen ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Sschmidt - 19-Maj-2015 kl. 09:22 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den vil jeg gerne købe. Hvor gammel er den?
|
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
Den er fra september 2009 (nyprisen var ca. 4.300,-). Men den har kun været brugt i 2-3 år. Fra oktober 2011 har vi haft andre optagere parallelt med, fra bla. YouSee. Det sidste år tror jeg slet ikke den har været tændt (indtil for et par dage siden hvor jeg formatterede den) - vi havde næsten glemt den stod der, ellers havde den været sat til salg for længe siden. Men nu skal vi flytte, og så bliver der jo ryddet op :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kan den ses i funktion? Og hvornår passer det bedst?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Skulle handlen ikke blive til noget, så napper jeg den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |