recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: velodyne spl 1200 ultra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: velodyne spl 1200 ultra

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: velodyne spl 1200 ultra
    Sendt: 24-April-2015 kl. 20:20
Som overskrift,

Sælger min ellers fede og vellydende sub...
Eneste minus er at fjernbetjeningen har måtte lade livet efter mødet med min franske bulldog.

Den står fin og flot,
Farven er blank sort.

Befinder sig i Farum, kan tages ned til Jylland næste weekend og hentes i Varde, eller en tilstødende rasteplads.

Pris 8000kr
Til top
KAZZENS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2008
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAZZENS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 07:35
Hvor gammel er den ? 
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 07:51
Omkring 4 år.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 14:30
solgt.
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2009
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 17:29
Det simpelthen vildt, de velodyne går som varm brød.
har selv haft 2 1200ultra og solgt dem næsten ligeså hurtig som dig
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2007
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 19:25
Jeg har nu ellers haft en SPL 1200 (eneste forskel til Ultra, er 6 equalizer bånd i min, imod 7 i Ultra) til salg lidt tid,
så kom glad med et par købere, så giver jeg rødvin :D
/bo

Redigeret af hifibo - 25-April-2015 kl. 19:25
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 22:38
Ja det er ret vildt, men den er også god.. Solgte kun fordi jeg fik fat i en b&w db1
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu