|
S: velodyne spl 1200 ultra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2015 kl. 20:20 |
Som overskrift,
Sælger min ellers fede og vellydende sub... Eneste minus er at fjernbetjeningen har måtte lade livet efter mødet med min franske bulldog. Den står fin og flot, Farven er blank sort. Befinder sig i Farum, kan tages ned til Jylland næste weekend og hentes i Varde, eller en tilstødende rasteplads. Pris 8000kr |
|
![]() |
|
KAZZENS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er den ?
|
|
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Omkring 4 år.
|
|
![]() |
|
solgt.
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Det simpelthen vildt, de velodyne går som varm brød.
har selv haft 2 1200ultra og solgt dem næsten ligeså hurtig som dig
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
Jeg har nu ellers haft en SPL 1200 (eneste forskel til Ultra, er 6 equalizer bånd i min, imod 7 i Ultra) til salg lidt tid,
så kom glad med et par købere, så giver jeg rødvin :D /bo Redigeret af hifibo - 25-April-2015 kl. 19:25 |
|
![]() |
|
Ja det er ret vildt, men den er også god.. Solgte kun fordi jeg fik fat i en b&w db1
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |