|
S: Velodyne Subwoofer CHT12R |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2016 kl. 18:55 |
Hejsa kære recordianerer.
Jeg sætter min solide Velodyne CHT12R til salg, da jeg fremover får brug for at placere min sub ved lærredet, hvor denne satan er for stor. Der er få brugsspor men har udelukkende stået i ikke-ryger hjem. Jeg er første og eneste ejer. h x b x d: 45 x 37,5 x 47,5 cm 400 watts Dynamic / 200 watts RMS 12" 28 Kg Inkl. fjernbetjening Nypris var ca. 5.500-6.000,- Den kan afhentes på Amager til kr. 2.700,- ![]() Redigeret af Chaospling - 03-November-2016 kl. 19:12 |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opsedasse
|
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fristende som julegave til mig selv. Men så er der en anden i familien der må undvære. Det går sq nok ikke.
Du får et op her :-). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |