recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så vågnede hfk endeligt op
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå vågnede hfk endeligt op

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Emne: Så vågnede hfk endeligt op
    Sendt: 21-Juli-2007 kl. 19:13

Så lige hifiklubben havde lavet ny hjemmeside, og at de endda havde plasma tv på forsiden.

Der er noget der tyder på de har set lyset, så mangler vi kun at de får nogle flere mærker ind

Link til samsungs plasma tv på hfk hp og endnu bedre ser priserne ud til at kunne konkurrere med Panasonics med en 42" skærm til 9990 og en 50" skærm til 14990 med indbygget dvb-t tuner, det tegner da godt for konkurrencen hvis ellers kvaliteten også er fin.

Redigeret af rhsin - 21-Juli-2007 kl. 19:43
Mvh

René
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1700
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 19:48

Og som sædvanligt kan de ikke lade være med at kæfte op om, hvordan kun *deres* plasma er værd at eje ("Glem alt om de grumsede plasma-tv, som hænger og udstiller deres egen elendighed i elektronik-varehusene - det her er den ægte HD-ready vare!").

Det er nøjagtig det samme fis, de kommer med hver evig eneste gang de lancerer et "nyt" produkt. Jeg husker stadig tilbage til starten af 90'erne, hvor surround sound ikke var særligt udbredt herhjemme. Hifi-Klubben kunne nærmest ikke skælde nok ud på, hvor elendigt surround sound dog var, og det var i hvert tilfælde *ikke* noget en seriøs person *nogensinde* ville lytte til. Det kørte de med sådan ca. lige indtil de selv begyndte at forhandle surround sound produkter. Så var det lige pludseligt det absolut eneste man kunne lytte til, forudsat at man købte det hos Hifi-Klubben, forstås...

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 19:53

Jamen det er vel den samme sang enhver sælger synger er det ikke?, det er der fornuften skal komme ind hos forbrugeren og at man skal se sig godt om uanset hvad sælgeren siger.

Min pointe var og er dette er godt for priserne på plasmaskærme da der hidtil kun har være panasonic og pege på bland de billigste, men nu er der flere om budet

Mvh

René
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 19:59

øøøøøhhhmmm, azrael!

Hvorfor tror du lige at HFK overhovedet er til stede på markedet for HI-FI og A/V-udstyr?? Er du af den overbevisning at de er der med godgørende formål til alles bedste eller fordi de vil drive forretning?? De roser naturligvis de produkter de fører i sortimentet, som alle andre forretninger!!

Ellers burde de sq ha del i tipsmidlerne eller på finansloven!

Vil lige nævne at jeg ALTID har fået god og seriøs betjening hos HFK, og at de under alle omstændigheder har bedre tid til deres kunder, end visse andre.

Ingen nævnt ingen glemt!!

Redigeret af Pede8000 - 21-Juli-2007 kl. 20:01
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 20:54
tjah jeg ville nu stadig ikke vælge det samsung plasma frem for mit panasonic th42px70, jeg er bedst tilfreds med billedet på pana'en. Og det var da noget af et voldsomt effektforbrug, næsten 400 watt!

Men altid godt med alternativer (det betyder stadig ikke at jeg ville handle i hifiklubben hehe).

Redigeret af micker - 21-Juli-2007 kl. 23:34
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1700
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 21:04

Jeg synes såmænd det er et godt move fra Hifi-Klubbens side, og der var absolut intet fra min side, der på nogen måde fra negativt møntet mod dig, rhsin. Jeg blev bare arrig over det jeg læste over på Hifi-Klubbens side og havde behov for at komme af med det.

Efter min mening er det en helt speciel og ikke særlig sober måde Hifi-Klubben gør reklame for deres produkter på. Det der med at rakke alt andet ned end de produkter man selv fører ser man heldigvis ikke mange steder. Problemet med Hifi-Klubben er at de gør det sådan ca. hver gang.

Men endnu engang, jeg taler om *min* opfattelse. Hvad andre mener og gør skal jeg på ingen måde forhindre dem i. Og jeg hilser det selvfølgelig velkommen, at Hifi-Klubben har fået øjnene op for plasma. Jeg ville bare ønske, at de endeligt ville holde op med deres "vi er de eneste der ved hvad der er godt" crap. Det citat jeg postede før var der *absolut* ikke behov for fra deres side.

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 21:05

Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

tjah jeg ville nu stadig ikke vælge det samsung plasma frem for mit panasonic th70px70, jeg er bedst tilfreds med billedet på pana'en. Og det var da noget af et voldsomt effektforbrug, næsten 400 watt!

Men altid godt med alternativer (det betyder stadig ikke at jeg ville handle i hifiklubben hehe).

nu skriver du godt nok, at 400W er et stort effekt forbrug. Men bruger dit eget 70" ikke mere end 400 watt??

Til top
dstruct Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-September-2005
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 21:06
Jeg er bare glad for Boris kan fortælle mig at plasma i hvert fald kan lave sort .. thnx boris 

Pana 50" PX70E
Pana HT550 1000W
Kiss dp-558
PlayStation 3
Asus V1JP-AK042E
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 21:13

Jeg har handlet i Hifiklubben og fået en fremragende behandling og vejledning. For mig lugter det lidt af, at alle de "Pana"/Plasma tilhængere der er her på sitet , ikke får ro i sjælen før alle butikker sælger "Pana", anbefaler "Pana" og på den måde kan man så blive bekræftet i, at ens eget valg er et fantastisk kup og det bedste??? bare en tanke... :-)

I hver anden tråd herinde kan man læse, at når mange spørger til en fladskærm om det så er LCD eller Plasma, så er der straks 4-5 stykker der vælter ind og anbefaler Panasonic.

Jeg har intet imod Panasonic og synes også det er et fint fjernsyn til prisen, men man kan måske også regne ud, at et tv der koster omkring 9000-10.000 ikke nødvendigvis er det fedeste på markedet, heller ikke selvom det er er godt til prisen.

Jeg har nogengange lidt en fornemmelse af, at vi er på en side, hvor svaret til alting er en "pana", og det synes jeg er ret irriterende. I har købt et og fred med det.

Tillykke til jer som har et og er glad for det, men man gør nødvendigvis ikke sit eget valg bedre, ved at nedgøre andre produkter.

At Hifiklubben sælger Samsung plasma er deres valg, og fordi de har valgt ikke at have jeres "pana" er det jo ikke fordi jeres tv ikke er godt nødvendigvis, men blot fordi de har valgt noget andet

Jeg handler stadig i Hifiklubben, og kan lide både service og vejledning.

Benitez
Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

øøøøøhhhmmm, azrael!

Hvorfor tror du lige at HFK overhovedet er til stede på markedet for HI-FI og A/V-udstyr?? Er du af den overbevisning at de er der med godgørende formål til alles bedste eller fordi de vil drive forretning?? De roser naturligvis de produkter de fører i sortimentet, som alle andre forretninger!!

Ellers burde de sq ha del i tipsmidlerne eller på finansloven!

Vil lige nævne at jeg ALTID har fået god og seriøs betjening hos HFK, og at de under alle omstændigheder har bedre tid til deres kunder, end visse andre.

Ingen nævnt ingen glemt!!

Problemet med HFK er ikke så meget at de roser deres egne produkter, men at de siger at alt der ikke sælges i HFK er det værste lort og begynder de at sælge det de har sagt er det værste lort, er det lige pluslig et super produkt.

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 21:18

"Spørgsmålet om, hvorvidt man skal satse på LCD- eller plasmateknologi har efterhånden udviklet sig til en hel religionskrig. Men på ét område er plasma i hvert fald foran: de kan lave rent sort!"

Det var sgu noget af en salgstale.. Og det var eneste fordel de lige kunne diske op med? Hvis det er eneste fordel de kan finde ved plasma, så burde de måske sælge nogle LCD'er i stedet

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

"Spørgsmålet om, hvorvidt man skal satse på LCD- eller plasmateknologi har efterhånden udviklet sig til en hel religionskrig. Men på ét område er plasma i hvert fald foran: de kan lave rent sort!"

Det var sgu noget af en salgstale.. Og det var eneste fordel de lige kunne diske op med? Hvis det er eneste fordel de kan finde ved plasma, så burde de måske sælge nogle LCD'er i stedet

jamen det er og har vel egentligt også været deres politik i mange år, tror kun at de tager plasma med nu fordi de kan se udviklingen i salget af de større skærme, ellers tror jeg klart de foretrækker lcd

Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu