recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: WD Red Pro 4TB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: WD Red Pro 4TB

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 11:46
Op

1 tilbage
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 11:48
Kender du ikke svaret på mine spørgsmål eller kan du ikke se mine indlæg?
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 11:59
Der er hardware forskelle på Nasware 2.0 og Nasware 3.0, da man ikke kan opgradere via firmware. Men jeg ved ikke hvilke forskelle der præcist er tale om.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 12:10
Ok - vidste ikke at det kun var firmware som adskilte Red og Red Pro.
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 12:20
Det er det heller ikke. Red kører med Nasware 2.0 og Pro med Nasware 3.0. Man kan IKKE firmware opgradere, fordi der er hardware forskelle. Men hvilke ved jeg ikke.

Foruden det jeg har nævnt i 1. post og det du selv har skrevet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu