|
S: WD TV Live 3. Gen. (som ny) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2013 kl. 20:08 |
Hejsa
Sælger min velfungerende WD TV Live. Købt 21-1-2013 på CDON. Har org. emballage og garanti-bevis. Befinder sig i 8444 Balle. Pris: 500 + evt. porto. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan klare 400,- inkl. porto.
|
|
![]() |
|
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
Budet er noteret...
![]() |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Ved du om den kan læse mac format? Min eksterne hhd er i mac format, og kan ikke formatere den til DOS-FAT da nogle af mine film er over 4,5 gb.
|
|
![]() |
|
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
Kan den køre Netflix?
|
|
![]() |
|
Det kan den godt ja.
|
|
![]() |
|
Den kører også Netflix ja.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Okay så vil jeg gerne byde 450kr inkl porto
Redigeret af friedel - 01-Marts-2013 kl. 09:28 |
|
![]() |
|
Det er noteret. Jeg lader budene stå åbne til i aften kl. 20, hvis ikke køb nu prisen er nået.
|
|
![]() |
|
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
Byder 475.- inkl. Porto.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg har en WD TV Live, 1st gen.
Ved du hvilke fordele der er med den nyere som du har, end den ældre 1. generation?
|
|
![]() |
|
Ved ikke hvad forskellen er specifikt. Men prøv at tjek deres hjemmeside ud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |