recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: WD TV Live 3. Gen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: WD TV Live 3. Gen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: WD TV Live 3. Gen
    Sendt: 09-Marts-2015 kl. 20:27
Jeg sælger mit WD TV Live (3. Gen - Model: WDBGXT0000NBK).

Der medfølger naturligvis både strømforsyning og fjernbetjening.

Boksen er i omegnen af 1 1/2 år gammel, men kun brugt ca. 5 gange (beskyttelsesfilm sidder stadigvæk på) da jeg endte med at købe en HTPC i stedet.

Pris-idé: 350 kr.

Befinder sig på Midtsjælland.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 20:49
sgu lige før jeg er frisk på den... kræver dog du kan vente til den 1 Tongue

Redigeret af Muffeh - 09-Marts-2015 kl. 20:49
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 21:30
Det vil jeg gerne købe, hvis du har en kvittering.
Jeg skal dog lige vide hvor på Sjælland, det kan hentes.
Med venlig hilsen
Søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 22:13
Kvitteringen skulle lige graves frem fra det store e-mail arkiv, men den er fundet. :)

Faktura-dato er 13-05-13.

For mig er det ikke afgørende hvornår den bliver solgt (nu har den jo stået på hylden noget tid), så hvis højestbydende først kan betale til den 1., så er det intet problem.

Den befinder sig i Borup, men jeg arbejder i Ringsted, hvorfor det også er muligt at arrangere noget afhentning der.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 08:28
Jeg var ikke klar over, at det var en auktion.
Det fremgår ikke af din annonce.
Til top
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 11:57
Jeg har angivet en pris-idé, ikke en fast pris, og det er vel kun naturligt, at såfremt der er flere der ønsker at købe en vare, der er til salg herinde, så er det den højestbydende, der løber med varen?
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 12:03
Dansk Netflix??
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 12:06
Så er jeg stået af
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af trupfg trupfg skrev:

Jeg har angivet en pris-idé, ikke en fast pris, og det er vel kun naturligt, at såfremt der er flere der ønsker at købe en vare, der er til salg herinde, så er det den højestbydende, der løber med varen?

Nej det er ikke naturligt, hvis du ønsker er auktion bør det skrives i første indlæg samt hvor længe den kærer, det giver jo bedst overblik for potentiel køber
Til top
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 15:27
Come on - er der tale om en børnehave? Der er absolut intet unaturligt i, at man ønsker at sælge til bedst mulig pris, såfremt der er flere interesserede. Jeg har INTET skrevet om, at der er tale om en fast pris, først-til-mølle eller lign., og så vidt jeg kan se ift. retningslinjerne for dette forum, så er der intet angivet om, hvordan jeg skal stille min salgstråd op, så jeg forstår ærlig talt ikke, at der er nogle der føler sig forudrettet. Er der yderligere spørgsmål til min måde at sætte en salgstråd op på, så kontakt mig i en PB.
Til top
jhinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 00:53
Vil gerne byde 350 for den ;-) afhentet i Ringsted.
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 14:21
altså, jeg var med på pris'ideen til de 350 kr afhentet.
Men hvis jhinge eller en anden vil byde mere, eller hente den før jeg kan, så det sgu deres.. jeg overlever nok og kan nok godt vente til den næste dukker op Smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu