|
S: WD TV Live Hub |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kendus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2012 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, jeg har ikke selv brugt den til Netflix, så jeg siger tak for de kloge ord :-)
|
|
![]() |
|
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Har du noteret mit bud?
|
|
![]() |
|
kendus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2012 Status: Offline Point: 15 |
Det er noteret ja :)
|
|
![]() |
|
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Er der nogen slutdato på dit salg?
|
|
![]() |
|
Dan the Man ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
650
|
|
|
Der er ikke skrevet noget. Jeg havde nok forventet at få mere end de 650 kr. der pt. er budt.
Jeg lader den køre lidt endnu og ser om der er andre der byder ind.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |