recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: WeTek Play med DVB-T/T2/C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: WeTek Play med DVB-T/T2/C

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 15:08
Det ved jeg desværre ikke, da den ikke blev købt til det formål. Men går da ud fra at i og med det er en DVB-T/T2/C tuner, at man kan sætte et parabolsignal fra Astra til maskinen - eller bare standard kanalerne (DR, DR2, Ramasjang osv.) via et antennekabel.
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 17:09
Parabol signaler er dvb-s. Det er IKKE den model du har. Boxer er dvb-t men det tror jeg ikke man kan få til at virke. Der findes godt nok nogle oscam moduler man kan loade sådan at man kan tilgå en kortlæser men mener ikke at det kan lade sig gøre med boxer.
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 22:02
Henr1k, har skrevet en privat besked til dig. Ellers skriv lige her hvornår du kan afhente :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu