|
S: WinTV-HVR-2205 dual tuner dvb-c/t/s med wintv 8 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2016 kl. 07:22 |
Sælges et styk WinTV-HVR-2205 dual tuner dvb-c/t/s
Der medfølger også licens til WinTv8 som er bundet til kortet. Virker fint, men sælges grundet skift til netværkstuner. Pris 350 Kr Befinder sig på Østerbro og kan sendes for købers regning. |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
Fik du den solgt?
|
|
![]() |
|
Nope interesseret?
|
|
![]() |
|
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
Det kunne jeg godt være. Hvis vi kunne blive enige om en pris :-D
|
|
![]() |
|
Og hvad sku den så være?
|
|
![]() |
|
Hvad følger med, kun selve kortet eller hvordan?
Hvor gammelt er det? |
|
![]() |
|
Selve kortet, installations CD samt licens.
Jeg har købt det brugt, men har ikke selv brugt det mere end et par gange da jeg skiftede til netværkstuner fra hdhomerun i stedet.
|
|
![]() |
|
Jeg har sendt dig en personlig besked.
|
|
![]() |
|
Tommy300 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2016 Status: Offline Point: 2 |
Hej
Har du solgt dit TV-tuner kort? Ellers er jeg interesseret :-) Og hvis du har solgt det, er jeg interesseret i hvad du syntes om det, i tilfælde af at jeg finder et et andet sted :-) Hilsen Tommy tommyeggers(snabel-a)gmail.com
|
|
![]() |
|
Hej, det er stadig til salg.
Og det fungerede fint med dvblogic, men skiftede til hdhomerun så jeg havde 4 tunere. |
|
![]() |
|
Tommy300 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2016 Status: Offline Point: 2 |
Hej igen
Jeg kender ikke dvblogic/dvblink, men har en Synology NAS, så måske skulle jeg kigge på det....` Jeg bruger DVBViewer (tysk), og er egentlig rimeligt tilfreds med det, og efter lidt søgning på nettet, fandt jeg andre der bruge DVBViewer sammen med WinTV-HVR-2205 dual tuner-kortet, så det tør jeg godt købe. Hvordan gør vi i praksis? I mit sidste svar, skrev jeg min email, så det er måske nemmere at vi skriver direkte til hinanden?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |