|
S: XBMC afspiller. Pivos xios linux eller android |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2014 kl. 11:26 |
Sælger min næsten ubrugte boks til XBMC http://global.pivosgroup.com/a-home-for-xios-ds/ Det er M3 versionen med mere ram. Det er Pivos som står bag, og de har et eksklusiv samarbejde med XBMC (kodi): http://kodi.tv/xbmc-for-android/ Fra producenten: Pivos XIOS DS Media Play gør det muligt for dig at surfe og streame dine favoritfilm med den nye HTML 5 web browser, Adobe Flash 10.x, Chrome V8 og Java. Den byder blandt andet på Ethernet, 802.11b/g/n Wi-Fi, til højhastigheds USB-porte og MicroSDHC kortlæser der gør at du kan udvide lagerpladsen op til 32 GB. Digital hjemmeunderholdning i en pæn og diskret pakke! Den nye XIOS DS Media play er en af verdens mindste medieafspillere, den opfylder alle dine behov uden at fylde for meget. XIOS DS er det perfekte sammenspil mellem en medieafspiller og Android. Med tusindvis af applikationer og hele internettet ved dine hænder, vil du aldig løbe tør for underholdning. Da XIOS DS Media Player har Android 4.0 skal du ikke bekymre dig om filunderstøttelse, XIOS kan klare det hele, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du kan også tilpasse din hjemmeskærm så den passer til netop dig. Med masser af widgets og genveje, er XIOS det mest personlige apparat der står under TV'vet. - Stream video fra nettet og nyd dine favoritfilm fra alle dine streamingservices. - Giv dit TV ekstra hestekræfter med HTML5, Adobe Flash 10.x, Chrome V8 og Java. - Forbind med Ethernet eller 802.11b/g/n Wi-Fi, USB-porte og MicroSDHC. - XIOS DS understøtter både tastature, mus, Pivos Sense remote, webcam, kortlæsere, digital kameraer og meget mere... Står i Aalborg men kan sendes. HBO 400
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klikbart link: http://global.pivosgroup.com/a-home-for-xios-ds/
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
400.- + pp budt
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
Hej
Er den solgt? Mvh. Christian |
|
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
hej, nej ikke solgt. Holder bare ferie og ikke så meget online...
Bare kom med jeres bud og så sender jeg den afsted i næste uge.
|
|
![]() |
|
Andre bud?
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jeg hopper fra, jeg stå og skulle bruge en inde så længe, så jeg bestiller et eller andet fra proshop
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
ok, jeg kan godt sende den i morgen hvis det er?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den kunne jeg da godt prøve for 400 afhentet..
S, Aalborg
|
|
![]() |
|
det kan vi nok finde ud af. Jeg lader den lige løbe i morgen ud, hvis det er okay. Og ellers er du vinder til 400 afhentet.
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Står lige og mangler sådan en, og er i Aalborg dagligt. Byder 450 afhentet.
|
|
![]() |
|
super. tak for bud. jeg lader den løbe til midnat i morgen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |