|
S: Xbox 360 m. 250 gb |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mindbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2012 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2012 kl. 13:43 |
Hvid Xbox 360 m. 250 gb og 2 controllere sælges.
Den er lidt over 2 år gammel - Der medfølger en 6 spil.
Heribland flere Call of duty - Blackops osv.
Fungere perfekt!
Kom frisk med bud! Redigeret af mindbjerg - 13-September-2012 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
mindbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2012 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen bud ?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hvor?
BS
|
|
![]() |
|
Den befinder sig i Bording
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Ikke lige om hjørnet, kan den sendes. Med HDMI? Emballage? Papirer? Hvilke spil.BS
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
Jeg er med, på en lytter!
![]() |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Me 2. Det må være på tide jeg prøver en Xbox
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
HDMI kabler følger med.
Spil: Quake 4 Sega superstart tennis Call of duty 4 The legend of spyro My horse and me Call of duty World at war Call of duty modern warfare 2 Call of duty black ops Der følger ikke original emballage med, og ej heller kvittering Den kan sagtens sælges - køber betaler fragt.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvilken pris har du i tankerne ?
|
|
![]() |
|
Uha... det ved jeg ikke helt - Havde du tænkt dig, Hackerjac ?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
så lidt som muligt, men tror ikke vi kan finde til rette om prisen da dine spil ikke har nogen værdi for mig og jeg så ikke vil betale ekstra for dem
|
|
![]() |
|
Og hvad er så lidt som muligt ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |