|
S. Xbox One 1TB Halo Udgave |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2016 kl. 14:07 |
Xbox One 1TB Halo Udgave, alt haves, kasse osv... Der medfølger Fallout 3 & 4. Fra December, den er brugt max 5/6 Timer mellem Jul og nytår. og har stået slukket siden. Det er en gave fra firmaet, så hvis der bliver nået skal jeg bare have den igen, så jeg kan indleverer den, kan selvfølgelig skrive en kvittering på salg, aftale, samt serie nummer osv.Jeg havde forstille mig at jeg kom til at bruge den lidt mere, men overhovedet ikke, det skal sige at Halo5 er en Digital kopi, ved ikke lige om man kan "Flytte" den til en anden konto Den stå som ny, intet og komme efter, selv indpakningen er hel fin :), og så virker det faktisk ret godt over Windows 10 hvis man vil sidde der. Tænker HBO 1500.- ? + Evt Porto? Befinder sig i 8740 Brædstrup Evt bytte med.: MouintainBike 22"/23" XL, |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |