|
S: XBOX ONE |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2015 kl. 21:34 |
Har en Xbox One som jeg gerne vil sælge. Der medfølger kabler, controller, Kinnect, headset og følgende spil.
Fifa 15 Battlefield 4 GTA 5 Farcry 4 Call of Duty Advanced Warfare HBO: 3500,- Køb nu: 4000,- Befinder sig i KBH N og kan efter aftale leveres i Stor København. Hilsen Jakob
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fysiske spil eller downloadede udgaver ? :)
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Og hvad er det for et headset ....
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Når der ikke er skrevet andet må man gå udfra at det er standard headset som følger med konsollen ;)
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Det er standard headsettet som følger med.
FIFA 15 og Battlefield 4 er downloads. FarCry 4 GTA 5 COD Advanced warfare er alle 3 fysiske spil ![]() |
|
![]() |
|
Ok. |
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Spillene følger konsollen og køber kan derfor godt bruge dem med sin egen profil :)
|
|
![]() |
|
Men køber kan også overtage mit bruger ID da jeg ikke længere skal bruge det
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
Kvittering og alder?
|
|
![]() |
|
den er 1 år gammel og jeg burde kunne finde en kvittering somewhere :)
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Digitale spil følger ikke konsollen, de følger brugeren, så hvis ny bruger skal kunne spille dem, skal din profil blive på konsollen. Slettes din profil, ryger spillene ;) logger du ind på en anden Xbox One med din profil og gør den til din Master, så ryger spillene også ....
|
|
![]() |
|
Og af samme årsag har jeg også skrevet at en køber blot kan overtage min bruger :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |