recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Xiaomi robotstøvsuger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Xiaomi robotstøvsuger

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Xiaomi robotstøvsuger
    Sendt: 04-Marts-2018 kl. 20:59
Robotstøvsugeren er købt direkte ved Xiaomi i Kina, august 2017. Jeg købte i den forbindelse også ekstra reservedele som ved salg kan følge med: 4 filtre (holder 150 timer per styk), 1 børstehoved (holder 300 timer per styk), 2 sidebørster (holder 250 timer per styk), og et ekstra rolling brush cover. Flere reservedele kan købes mange steder på nettet (eksempelvis eBay).

Den er i fin stand.

Varen befinder sig i Aalborg. (Jeg har gemt flamingo-boksen, som den kom i, så den kan sendes. Foretrækker dog afhentning).

HBO: 1500 kr. 
Kører indtil fredag kl. 20.00, da jeg har en meget travl arbejdsuge.

Redigeret af Nilloviz - 05-Marts-2018 kl. 12:12
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 21:25
Mit bud er i omegnens af 1.500 kr ud fra prisen hentet hjem fra Tyskland eller Spanien.

Har selv overvejet den ofte, men kan ikke gennemskue, om den kan køre uden at. Være slået til wifi?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 22:28
Jeg prøvede lige at slukke min router. Det betyder selvfølgelig, at man ikke kan styre den via appen, men man kan stadig sætte den i gang via startknappen på selve robotstøvsugeren.

Var det svar nok? Eller har du et helt specifikt behov siden den ikke kan/må kobles til wifi?

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2018 kl. 09:26
Lige til overvejelse, den nye model vasker ikke gulv på samme måde, som en Irobot Scooba fx gør. Scooba har pumpesystem og som spøjter vand ned på gulvet, skrubber det og suger det op igen.
Xiaomi'en skrubber bare gulvet med en våd klud du sætter fast under bunder med velcro. Blot til info, så du ikke bilver skuffet over dens resultat. Det kan i sig selv stadig være en rigtig fin hjælp, men slet ikke så effektiv som en rigtig gulvvaskerobot.

Udover det, så tror jeg også en 15-1800kr er meget passende. Den er jo selvfølgelig kun godt et halvt år gammel, men en hel ny, med den store udstyrspakke koster jo kun 2476kr. Købte selv samme pakke i november :)

Redigeret af Nagash - 05-Marts-2018 kl. 09:27
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2018 kl. 09:38
Det ville selvfølgelig være rart med en rigtig gulvvasker, men den er lidt dyr Scooba'en...
Vores robotstøvsuger har ikke skuffet mig, så jeg prøver Xiaomi igen og så kan det være den også kommer til salg herinde om et halvt års tid LOL

I lader til at være enige om prisen (tak for jeres input), og det er jeg også, så det bliver lavet til en salgstråd.

Jeg har allerede modtaget første bud på 1500 kr. via pb. 

Så det bliver HBO: 1500 kr.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2018 kl. 09:51
Ja, jeg er bestemt også ovenud tilfreds med vores. Den klarer sgu støvsugningen til UG.
Når du kommer til Kina, så kig efter mærket Roborock. Det er dem Xiaomi rebrander i deres eget navn. Der skulle være næsten 20% at spare. Maskinen er stadig den præcis samme.
Den svarende til den nye Xiaomi med skrubbe hedder Roborock S50. Jeg kan næsten forestille mig, at den så er nede i samme pris som den gamle model du nu har.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2018 kl. 18:13
Smart! Men mon den fungerer med Mi Home app'en så?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2018 kl. 21:58
Det gør den nemlig :)
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juli-2008
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2018 kl. 21:07
Jeg har googlet og kan se der findes flere versioner, hvilken er det du sælger?
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2018 kl. 21:13
Jeg har sendt dig en PB - er fra Aalborg.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2018 kl. 00:07
Det er den originale. First generation kaldes den nogle steder.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2018 kl. 20:48
Højeste bud er nu 1600 kr. Budt per pm.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu