recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Xtreamer Sidewinder3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Xtreamer Sidewinder3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Xtreamer Sidewinder3
    Sendt: 19-Maj-2013 kl. 14:59
SideWinder3 media player med Realtek 1186 platform. Android, uPnP, Airplay og meget mere, 3D playback med HDMI 1.4 og USB 3.0. Afspiller 3d BluRay ISO, LAN med gigabit eller wireless 802.11n. DTS HD og TrueHD med 7.1. 80 GB HDD.

Kan fungere som NAS med indbygget HDD, som kan udskiftes og der kan tilsluttes eksterne USB-harddiske. Afspiller alt jeg har prøve at smide efter den. Jeg har kvittering, men garantien er udløbet.

Den fejler intet og er opgraderet til nyeste firmware.
Kan leveres i Københavnsområdet.

Kr. 700








< ="text/">img.imageResizerActiveClass{cursor:nw-resize !important;outline:1px dashed black !important;} img.imageResizerChangedClass{z-index:300 !important;max-width:none !important;max-height:none !important;} img.imageResizerBoxClass{margin:auto; z-index:99999 !important; position:fixed; top:0; left:0; right:0; bottom:0; border:1px solid white; outline:1px solid black;}
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 18:33
Jeg er klar på den her til den første hvis det kan vente så længe. :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 22:12
Jamen, lad os sige det :-)
Så kan jeg også nå at finde emballage mv.
Hvor bor du?

Mvh.
Kristian
Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian1204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 22:12
Tror faktisk det er en 160 GB harddisk der sidder i
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu