recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: XTZ 93, HarboSat10 & Onkyo 507 (5.0-sæt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: XTZ 93, HarboSat10 & Onkyo 507 (5.0-sæt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Despoint Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Despoint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: XTZ 93, HarboSat10 & Onkyo 507 (5.0-sæt)
    Sendt: 05-Juni-2015 kl. 17:35

5.0 surroundsound

XTZ 93 WMT (2stk), XTZ 93 Shielded (1stk), HarboSat10, passiv (2stk) + Onkyo TX-SR507

Sælger mit 5,0 surroundsæt fra XTZ og Harbo. XTZ'erne er købt nye omkring 2009 på Fyndborsen, mens de to HarboSat'er er købt brugt. 

HarboSat10'erne er hvide, med sort frontstof - og kan hænges på væggen ved blot på en skrue eller et søm.

De to fronthøjtalerne XTZ 93 WMT, står "frit" på en fod fra samme producent. Fødderne var et ekstra tilkøb til højtalerne.

Højtalerne har altid været passet på og har ingen synlig eller usynlige skader, udover lidt støv. De sælges naturligvis rengjort. Wink
Grund til er salget er pga. at jeg flytter til en mindre lejlighed i Aarhus, hvor der desværre ikke er plads. Har ellers været rigtig glade for dem, da de spiller rigtig godt.

Der medfølger selvfølgelig et højtalerkabel til alle højtalere, af mærket Supra. 
Mener ledninger er omkring: 
2x2m
1x1m
2x5-6m

Det kan selvfølgelig måles mere præcist, hvis det ønskes.

Har en Onkyo 507 receiver, der kan indgå i handlen, ellers sælges den alene til 700kr. Receiveren fejler intet, og har aldrig nogensinde gjort det. Jeg har været eneste ejer af den, så kan garantere for dens stand.

Nypris da jeg købte den var omkring 2600kr.

Der kan for det hele arrangeres afhentning i Spjald, Skjern & Aarhus-området.

Nyprisen var omkring kr. 7000 samlet.

Prisen på alle fem højtalere er kr. 1800 kr., mens Onkyo som sagt koster kr. 700

Bud på det hele samlet modtages gerne.

Happy bidding! Smile

Til top
Despoint Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Despoint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 21:05
Op 😊
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu