recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: XTZ Højtalere 5.2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: XTZ Højtalere 5.2

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: XTZ Højtalere 5.2
    Sendt: 26-April-2021 kl. 11:39
Hejsa.
Så laves/bygges der om herhjemme, så det kræver lidt omrokering i nærmest alt, derfor sættes der lidt til salg.

Højtalere:
Center: XTZ 99.25
Front: XTZ 99.25
Rear: XTZ 99.23 + Standere
Subwoofere: XTZ 99W12S (Left & Right)

Har haft dem nogle år efterhånden og de spiller sådan set rigtig fint til mit behov - Skal nok bare skippes videre i livet grundet den plads de tager i stuen :)
Billeder kan fremtrylles ved reel interesse :)
Ingen nævneværdige ridser eller andet at nævne mig bekendt.
1 sæt standere medfølger (jeg bruger dem til Rear og front står på subs)
Center/Front/Rear er fra 2014 (købt i Sverige)
Subs er tilkøbt senere (mener jeg fik dem i 2018) - Købt brugt via dba

Priside: 7000 

Jeg har ikke så travlt med at komme af med tingene, men åbent overfor rimelige bud, enten samlet eller enkelt salg - dog ryger eksempelvis højre rear ikke lige for sig :) 






Redigeret af nAlen - 31-August-2021 kl. 20:25
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2021 kl. 20:10
Kan man stadig selv programmere en Neoo efter de blev opkøbt, eller er man tvunget til at betale sig til det?
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2021 kl. 20:38
Må være dig svar skyldig på den.... Er rimelig sikker på der et forum som leger videre med dem på privat basis men orkede ikke rigtig at sætte mig ind i det 🙂
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2021 kl. 00:15
Priside på Sony receiver og BD. Evt PB
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2021 kl. 23:39
Har smidt dig en PB
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2021 kl. 09:54
Den får lige et weekend bump inden det pakkes ned og placeres i kælderen :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2021 kl. 12:58
Måske det var letter at afsætte hvis du nu oplyste hvilket prisleje du forventer for tingene, personligt gider jeg ikke byde noget i en tegn og gæt prisen tråd
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2021 kl. 13:51
Jamen jeg er ærlig talt ret blank på hvad det bør koste, men har det sådan set på samme måde som dig når jeg er på samme side af bordet...

Umiddelbart tænker jeg højtalere 5000
Rev/bd 2500
Neeo et eller andet symbolsk dens begrænsninger osv taget i betragtning 

Er jeg helt væk fra vinduet i ovenstående? 

Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2021 kl. 17:56
UPDATE:
Receiver+BD er aftalt salg på, så de er fjernet i indlægget.

Højtalerne er flyttet i kælderen da ny løsning er fundet og købt. En eventuel køber som dukker op hertil, skylder mig i øvrigt en tak for at slæbe dem ned fra 3. Sal (de subs er TUNGE!!!Shocked LOL

Kom frisk med bud hvis de kunne have interesse for nogen. De står flotte og velholdte :) 


Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2021 kl. 19:58
#0 rettet lidt til

Højtalerne får lige et 2 måneders bump nu da sommeren er ovre og folk atter vender snuden mod skærmene :)

Redigeret af nAlen - 18-August-2021 kl. 20:01
Til top
N1ck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér N1ck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 20:13
Hey nAlen
Kan du fortælle lidt om hvad stand NEEO fjernbetjeningen er i?

Kan den tænde og lade, hvad med skærmen er den i god stand stadig?


Redigeret af N1ck - 23-August-2021 kl. 21:58
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2021 kl. 09:23
Standen på den er som jeg husker det fin.. Den er pakket ned og ligger i kælderen et sted, skal nok lige grave den op i dag eller imorgen og knipse et par billeder.

Den kunne tænde, lade, og skærmen var ridsefri da jeg lagde den væk, jeg brugte den dagligt op til jeg erstattede den med en anden. Dog synes jeg måske ikke den holder strøm så længe som den burde, men det er nok generelt for den slags - Mon ik den stod i laderen et par gange om ugen natten over ca :) 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu