|
S: XTZ Højtalere 5.2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2021 kl. 11:39 |
Hejsa. Så laves/bygges der om herhjemme, så det kræver lidt omrokering i nærmest alt, derfor sættes der lidt til salg. Højtalere: Center: XTZ 99.25 Front: XTZ 99.25 Rear: XTZ 99.23 + Standere Subwoofere: XTZ 99W12S (Left & Right) Har haft dem nogle år efterhånden og de spiller sådan set rigtig fint til mit behov - Skal nok bare skippes videre i livet grundet den plads de tager i stuen :) Billeder kan fremtrylles ved reel interesse :) Ingen nævneværdige ridser eller andet at nævne mig bekendt. 1 sæt standere medfølger (jeg bruger dem til Rear og front står på subs) Center/Front/Rear er fra 2014 (købt i Sverige) Subs er tilkøbt senere (mener jeg fik dem i 2018) - Købt brugt via dba Priside: 7000 Jeg har ikke så travlt med at komme af med tingene, men åbent overfor rimelige bud, enten samlet eller enkelt salg - dog ryger eksempelvis højre rear ikke lige for sig :) Redigeret af nAlen - 31-August-2021 kl. 20:25 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man stadig selv programmere en Neoo efter de blev opkøbt, eller er man tvunget til at betale sig til det?
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Må være dig svar skyldig på den.... Er rimelig sikker på der et forum som leger videre med dem på privat basis men orkede ikke rigtig at sætte mig ind i det 🙂
|
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Priside på Sony receiver og BD. Evt PB
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Har smidt dig en PB
|
|
![]() |
|
Den får lige et weekend bump inden det pakkes ned og placeres i kælderen :)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Måske det var letter at afsætte hvis du nu oplyste hvilket prisleje du forventer for tingene, personligt gider jeg ikke byde noget i en tegn og gæt prisen tråd
|
|
![]() |
|
Jamen jeg er ærlig talt ret blank på hvad det bør koste, men har det sådan set på samme måde som dig når jeg er på samme side af bordet...
Umiddelbart tænker jeg højtalere 5000 Rev/bd 2500 Neeo et eller andet symbolsk dens begrænsninger osv taget i betragtning Er jeg helt væk fra vinduet i ovenstående? |
|
![]() |
|
UPDATE: Receiver+BD er aftalt salg på, så de er fjernet i indlægget.Højtalerne er flyttet i kælderen da ny løsning er fundet og købt. En eventuel køber som dukker op hertil, skylder mig i øvrigt en tak for at slæbe dem ned fra 3. Sal (de subs er TUNGE!!! ![]() ![]() Kom frisk med bud hvis de kunne have interesse for nogen. De står flotte og velholdte :) |
|
![]() |
|
#0 rettet lidt til Redigeret af nAlen - 18-August-2021 kl. 20:01 |
|
![]() |
|
N1ck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Hey nAlen Kan du fortælle lidt om hvad stand NEEO fjernbetjeningen er i? Kan den tænde og lade, hvad med skærmen er den i god stand stadig?
Redigeret af N1ck - 23-August-2021 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
Standen på den er som jeg husker det fin.. Den er pakket ned og ligger i kælderen et sted, skal nok lige grave den op i dag eller imorgen og knipse et par billeder.
Den kunne tænde, lade, og skærmen var ridsefri da jeg lagde den væk, jeg brugte den dagligt op til jeg erstattede den med en anden. Dog synes jeg måske ikke den holder strøm så længe som den burde, men det er nok generelt for den slags - Mon ik den stod i laderen et par gange om ugen natten over ca :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |