recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: XTZ Højtalere 5.2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: XTZ Højtalere 5.2

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
N1ck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér N1ck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2021 kl. 11:26
Det kunne være lækkert hvis du gad sende et billede eller to.
Men ud fra hvad du fortæller lyder det meget fint.
Hvad tænker du prisen ligger, den officielle support er jo slut, så hvis jeg siger 8-900 kr. Hvor langt er vi så fra hinanden?
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 394
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2021 kl. 19:25
Sælger du subs separat ?
Mvh bo
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2021 kl. 20:14
Hej Bo
Foretrækker naturligvis samlet, men kan godt sælge subs fra for sig (begge to i såfald)
Bemærk venligst at de er tunge som ind i.... Så de kan ikke umiddelbart sendes - har dog emballage til dem så de kan transporteres forsvarligt 🙂
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 394
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2021 kl. 21:01
OK,
PM mig lige med en pris, hvad hedder model, jeg kan ikke finde dem med S'et ?
bo
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2021 kl. 21:03
Det hedder de nu engang 🙂

Smid mig lige en mail i pb så skal jeg smide et par billeder af dem 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2021 kl. 20:26
Så er Neeo sendt afsted, og derved kun højtalere tilbage som eventuelt søger nye ejere :)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 08:24
Jeg er lidt i tvivl om hvilke subs du sælger. Kan du linke til dem? :) 
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 13:52
Hej - hvad farve er højttalerne + subs? 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 18:26
Jeg skal nok lige støve links, billeder mv frem jeg har baaaare lige lidt travlt på arbejde pt :)

Alle højtalere + subs er sort højglans
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 18:33
Det er godt nok ikke let at finde noget online over dem længere :|
Jeg har fundet lidt billeder af dem på følgende link


Så kan folk danne sig et indtryk af hvad det egentligt er. Jeg har naturligvis også et par billeder af mine, men de er sjovt nok magen til :)

Jeg ser lige om jeg kan støve datablad op på dem online et sted, ellers må jeg jo gå den tunge gang og scanne papirs versionen hvis den er relevant for nogen :)  
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2021 kl. 20:05
er subbernesolgt ?
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2021 kl. 20:19
Nej alle højtalere står her endnu - Pænt pakket ned :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu