recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: XTZ Sub 99W10.16 High Glossy - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: XTZ Sub 99W10.16 High Glossy - Solgt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Endnu et eksempel på rigtig dårlig stil, i en salgsannonce!!!!!

M.v.h.

Jeg forstår ikke dette indlæg ?

En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 11:22
Henrik forklar lige det?
Mig bekendt endte salget hos mig efter "først til mølle" princip. Oven i købet med status fra sælger?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Henrik forklar lige det?
Mig bekendt endte salget hos mig efter "først til mølle" princip. Oven i købet med status fra sælger?

Jep, det er herligt at du har gjort en rigtig god handel! MEN! Det er efter min mening at spilde andre interesseredes tid, hvis man ikke KLART gør opmærksom på, at det er først til mølle princippet - inkl. private beskeder, som andre ikke kan se!

Det er fair nok, at kfcofir ikke vil have mere for sin sub, selvom han kunne have fået mere! Men at man klarer handler i kulissen, er IMO ikke i orden!! Man kan skrive det i annoncen, at den første som tager kontakt - i tråden, eler via PB, får sub'en. Men intet er nævnt, hvorfor en tilfældig privat besked afgør salget! I princippet kunne 5 - 10 andre mennesker have spildt deres tid, på at byde hinanden op i tråden. Og en kunne måske endda haft en - berettiget - forventning om, at vedkommende havde købet en sub, da vedkommende havde første henvendelse - I TRÅDEN!!!

Det er - IMO - skide useriøst, når brugere herinde, kører sideløbende salg via PB! Det mindste man kan gøre er, at gøre opmærksom på dette, i salgsannoncen! Eller åbent løbende fortælle om bud via PB! ELLER skrive i annoncen at kun bud via tråden accepteres!

M.v.h.
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Henrik forklar lige det?

Jep, det er herligt at du har gjort en rigtig god handel! MEN! Det er efter min mening at spilde andre interesseredes tid, hvis man ikke KLART gør opmærksom på, at det er først til mølle princippet - inkl. private beskeder, som andre ikke kan se!

Det er fair nok, at kfcofir ikke vil have mere for sin sub, selvom han kunne have fået mere! Men at man klarer handler i kulissen, er IMO ikke i orden!! Man kan skrive det i annoncen, at den første som tager kontakt - i tråden, eler via PB, får sub'en. Men intet er nævnt, hvorfor en tilfældig privat besked afgør salget! I princippet kunne 5 - 10 andre mennesker have spildt deres tid, på at byde hinanden op i tråden. Og en kunne måske endda haft en - berettiget - forventning om, at vedkommende havde købet en sub, da vedkommende havde første henvendelse - I TRÅDEN!!!

Det er - IMO - skide useriøst, når brugere herinde, kører sideløbende salg via PB! Det mindste man kan gøre er, at gøre opmærksom på dette, i salgsannoncen! Eller åbent løbende fortælle om bud via PB! ELLER skrive i annoncen at kun bud via tråden accepteres!

M.v.h.

Jeg har lige læst en del af salg's indlæg i gemmen og ser ingen steder at der kun er salg via i det åbne forum !

men dette indlæg høre nok mere til i Generelt (6 læser)
Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.

Synes du kan tage det op der og se om der ikke kan komme en god dialog ud af det.

Til dette vil jeg gerne fortælle at det var en super god og hyggelige handle med Bromberg5 SmileClap
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 14:58
Argh come on. Først - skal jeg ikke redegøre for hvordan det er tænkt hos sælger. MEN jeg har da personligt oplevet en masse useriøs henvendelse via tråd i forbindelse med salg. Hvor ting først blir konkret efter pm. Det er iøvrigt også her jeg skriver personlige info.

Der står ganske rigtigt ikke noget om hvordan tilgangen ønskes. Mig bekendt står der dog ikke at kontakt alene skal ske igennem tråd??
Det modsatte står der heller ikke. Så mon ikke sælger blot har registreret på første henvendelse -pm, som i tråd?spild af tid ligefrem? Når en attraktiv vare kommer til salg til en attraktiv pris, ja så vil alle vel ud over køber "spilde" deres tid.
Sælger gør da også ret hurtigt opmærksom på status.
Derudover så har forummet ikke være skide stabilt ind over julen, for retfærdigvis vil jeg gerne lige nævne at jeg forgæves forsøgte at skrive i tråden uden held.
Af samme grund mangler jeg også at svare på din egen krukkede kommentar i min tidligere tråd on 3 cente speaker..
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 15:25

Argh come on. Først - skal jeg ikke redegøre for hvordan det er tænkt hos sælger.

Korrekt! Du skal ikke redegøre for en skid! Jeg slog blot mit svar til dig, sammen med en forklaring til kfcofir!

Der står ganske rigtigt ikke noget om hvordan tilgangen ønskes. Mig bekendt står der dog ikke at kontakt alene skal ske igennem tråd??
Det modsatte står der heller ikke. Så mon ikke sælger blot har registreret på første henvendelse -pm, som i tråd?

Jo netop - det kan selv en 10-årig regne ud! Det ændrer ikke på, at min holdning er, at det er useriøst!

Spild af tid ligefrem? Når en attraktiv vare kommer til salg til en attraktiv pris, ja så vil alle vel ud over køber "spilde" deres tid.

Ja, spild af tid! Havde jeg været interesseret i SUB'en, og havde lagt et positivt tilsagn som den første i tråden, ja så havde jeg sidder i fem timer og regnet med, at SUB'en var min!

Sælger gør da også ret hurtigt opmærksom på status.

5 timer er IMO ikke hurtigt - specielt ikke når der er en attraktiv vare, som du selv nævner.

Derudover så har forummet ikke være skide stabilt ind over julen, for retfærdigvis vil jeg gerne lige nævne at jeg forgæves forsøgte at skrive i tråden uden held.

Sjovt, jeg har ikke oplevet problemer med forummet, hen over Julen.

Af samme grund mangler jeg også at svare på din egen krukkede kommentar i min tidligere tråd on 3 cente speaker..

Det er ikke noget problem - brombasse - jeg skal gerne afholde mig fra, at give mit bidrag, til din fremtidige ytringer og behov!

M.v.h.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 16:34
Wauw. Håber at i alle har haft en glædelig jul :)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 16:59
Elegant.
Håber du pt nyder en juleferie - det lyder tiltrængt
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 18:02

Gå nu ud og spræng fingrene af jer selv, det er vidst mere fornuftigt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu