recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Yamaha RX-V1073 - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Yamaha RX-V1073 - SOLGT

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 14:11
Ændrer tråden til et salg istedet
Link til dba:

Netværk Receiver købt 18/3 2014 sælges da jeg har omprioriteret og bruger soundbar istedet.

Lidt om receiveren:
  • 7-channel powerful surround sound, 110W per Channel (8 ohms, 20 Hz-20 kHz, 0.06 % THD, 2 ch driven)
  • Network functions inclusive AirPlay and support for the AV Controller app
  • 4K Pass-Through and upscaling for next-generation high resolution images
  • Front panel USB Digital Connection for iPod, iPhone and iPad
  • HDMI (8 in [1 on front] ) / 2 out) with 3D and Audio Return Channel
  • HDMI Zone B for audio/video streaming to another room
  • YPAO R.S.C. (Reflected Sound Control) sound optimisation with multi-point measurement
  • Dialogue Lift and Dialogue Level Adjustment for natural dialogue and vocals
  • Intuitive remote App
Spec-liste:

Den er købt i AV-Connections, som kalder den identisk med Yamaha Avenge1020 (KTradio identisk med A1030), som bekendt er test vinder i op til 10.000kr markedet i flere test, jeg kan dog også varmt anbefale denne receiver, som i mine øre har en lidt varmere lyd, end eks Denon.
Jeg har selv brugt den til et surroundsæt i Dali Zensor, et herligt match. Receiveren har dog kræfter til langt større systemer end dem.

Lidt billeder:




Med frontklappen nede

I brug:

Som det fremgår af billederne er her tale om en receiver der har stort set alt i analoge indgange.

Lint til dba

Forum Tråd:

KTradio:

AV-Connection:

Receiveren er brugt i 20-25 timer og fremstår uden nogle ridser eller brugstegn. Den dufter endda ny):.

Pris er 4800kr og den befinder sig i Høng, tæt på Slagelse.

Yderligere spørgsmål så skriv bare.



Redigeret af Bromberg5 - 17-September-2014 kl. 13:54
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu