|
S: Yamaha YSP-4100 Soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2015 kl. 12:10 |
Hep,
Grundet køb af ny soundbar sælges min 3 1/2 år gamle Yamaha YSP-4100 nu. Nyprisen var kr.7998,- Der medfølger målemikrofon og fjernbetjening. Udseendet er så godt nyt udover en mikroskopisk bule på fronten. Billeder kommer i eftermiddag. Soundbaren spiller meget overbevisende og har Yamahas gode lyd. HBO. Kr. 1500,- Befinder sig i Aabenraa, tæt på billige dåsecolaer
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den sendes?
|
|
![]() |
|
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
Den kan den principielt godt, men det er en stor tingest, så køber betaler portoen.
Alternativt fortæl hvor du er bor? jeg kører en del med mit arbejde og kan måske levere eller møde dig et sted. Typisk rute er motorvejen fra Aabenraa til Kbh.
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Jeg bor længere oppe i landet (Viborg)
|
|
![]() |
|
Så skal den sendes PB mig gerne.
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
er der vægbeslag med til den ?
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Hvornår køre du næste gang fra Aabenraa til kbh?
![]() Bor i Sorø og er intresseret ;)
|
|
![]() |
|
jeg kommer forbi torsdag i næste uge om morgenen, og fredag omkring middag.
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Jeg holder gerne ude ved sorø afkørslen og tager imod dig hvis vi kan lave en handel;)
![]() Har været på udkig efter en god soundbar, men tror godt jeg kan undværre bluetooth og have en bedre lyd istedetfor ;)
|
|
![]() |
|
Aftale Henriksommer, sender dig en PB :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |