recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Ylod Ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Ylod Ps3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Ylod Ps3
    Sendt: 01-August-2012 kl. 01:26
Så kom turen til min ps3 gik kold. nogen der vil købe en defekt ps3 fat model. den lider af YLOD har aldrig været åbnet. gider ikke selv bikse med det. sælges uden noget kun strømstik. altså ingen HDD

befinder dig i aalborg byd endeligt
Til top
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 603
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Korshøj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 16:16
Hvilken fat model drejer det sig om?

Du skriver du sælger uden hdd, det skal lige siges at du ikke kan hive data, ud af disken da den er krypteret til lige nøjagtig din ps3.
Per Korshøj

Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Per Korshøj Per Korshøj skrev:

Hvilken fat model drejer det sig om?

Du skriver du sælger uden hdd, det skal lige siges at du ikke kan hive data, ud af disken da den er krypteret til lige nøjagtig din ps3.

Ok vidste jeg ik takker for Info;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu