|
S: Yousee CA-modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 11:09 |
Yousee ca-modul sælges, da jeg ikke længere har yousee.
kom med et bud.
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket CA-modul drejer det sig om? Har du et link til det?
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Det er et originalt Yousee viaccess, købt igennem yousee. Så har ikke lige noget link, men kan smide et billede op af det.
|
|
![]() |
|
Killerfly ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Lyngby, Denmark Status: Offline Point: 147 |
hvor i landt befinder det sig.
|
|
![]() |
|
Ved Holbæk, på sjælland.
|
|
![]() |
|
Killerfly ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Lyngby, Denmark Status: Offline Point: 147 |
du skal ikke til lyngby en af dag ?
|
|
![]() |
|
Ikke sådan lige.
Skal dog til Glostrup området i morgen |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Vil meget gerne se et billede, hvis muligt.
|
|
![]() |
|
her er et billede af forside og bagside af CA modulet
http://home.no/owt/youseecamfor.jpg http://home.no/owt/youseecambag.jpg Redigeret af Allanbp - 27-December-2012 kl. 16:25 |
|
![]() |
|
Ok, tak. Jeg har ikke helt styr på sagerne, men går ud fra at det kan bruges til dvb c og både mpeg 2 og 4?
I så fald lægger jeg stille ud med 150 inkl porto. P.S hvor gammelt er det?
|
|
![]() |
|
Ja det kan bruges til dvb-c og understøtter både MPEG2 og 4.
Jeg mener at det er omkring 3½ år, men har ikke været brugt det sidste års tid. Jeg kan godt finde en mere præcis dato for hvornår jeg modtog det, så skal jeg bare lige have gravet i nogle kasser. 150 inkl porto er noteret. Redigeret af Allanbp - 29-December-2012 kl. 21:03 |
|
![]() |
|
sidste chance for at byde ind er d.2 januar kl 12
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |